Miehellä siis olisi 40v. synttärit syyskuussa.Olen ajatellut että järjestäisin ns."yllätysbileet".Ruuan tilaisin pitopalvelusta että pääsisi helpommalla,teltan takapihalle ja kakun tekisin itse.Olen suunnitellut että isännän kaveri saisi houukutella isäntää iltaa istumaan jo edellisenä päivänä jolloin minä voisin parin miehen kaverin kanssa pistää paikat täällä meillä kuntoon eli pystyttää teltan/t sekä pöydät ja tuolit.Mies sitten kotiutettaisiin suoraan juhlimaan jolloin vieraatkin jo olisivat täällä.Miehen kaverilla on bändi jota ajattelin kysyä soittamaan meille samoin miehen bändi voisi hypätä lauteille jossain vaiheessa.Tykkää kuitenkin itsekin soittaa,varsinkin muutaman boolilasin jälkeen.Kutsut lähettäisin mieheltä salaa.Ja tiedän 100% että mies ilahtuu yllätysjuhlista.
Nyt vaan mietin että olisiko jo liian aikaista ruveta miettimään noita kutsuja,ja kohta vaikka lähetellä niitä.Mieheltä toki pitää hieman udella ketä haluaisi kutsua JOS juhlia pidettäisiin.Ja tietysti kuinka aiaksin pitäisi pitopalveluun tilaus tehdä.Tarkoitushan on että me haetaan ruuat tänne meille eikä henkilökuntaa tarvitse paikanpäälle.
antakaas nyt jotain ohjeistusta =)
Nyt vaan mietin että olisiko jo liian aikaista ruveta miettimään noita kutsuja,ja kohta vaikka lähetellä niitä.Mieheltä toki pitää hieman udella ketä haluaisi kutsua JOS juhlia pidettäisiin.Ja tietysti kuinka aiaksin pitäisi pitopalveluun tilaus tehdä.Tarkoitushan on että me haetaan ruuat tänne meille eikä henkilökuntaa tarvitse paikanpäälle.
antakaas nyt jotain ohjeistusta =)