Onko liian aikaista ruveta järjestelemään synttäreitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pyryharakka

Aktiivinen jäsen
09.02.2005
2 304
0
36
Miehellä siis olisi 40v. synttärit syyskuussa.Olen ajatellut että järjestäisin ns."yllätysbileet".Ruuan tilaisin pitopalvelusta että pääsisi helpommalla,teltan takapihalle ja kakun tekisin itse.Olen suunnitellut että isännän kaveri saisi houukutella isäntää iltaa istumaan jo edellisenä päivänä jolloin minä voisin parin miehen kaverin kanssa pistää paikat täällä meillä kuntoon eli pystyttää teltan/t sekä pöydät ja tuolit.Mies sitten kotiutettaisiin suoraan juhlimaan jolloin vieraatkin jo olisivat täällä.Miehen kaverilla on bändi jota ajattelin kysyä soittamaan meille samoin miehen bändi voisi hypätä lauteille jossain vaiheessa.Tykkää kuitenkin itsekin soittaa,varsinkin muutaman boolilasin jälkeen.Kutsut lähettäisin mieheltä salaa.Ja tiedän 100% että mies ilahtuu yllätysjuhlista.
Nyt vaan mietin että olisiko jo liian aikaista ruveta miettimään noita kutsuja,ja kohta vaikka lähetellä niitä.Mieheltä toki pitää hieman udella ketä haluaisi kutsua JOS juhlia pidettäisiin.Ja tietysti kuinka aiaksin pitäisi pitopalveluun tilaus tehdä.Tarkoitushan on että me haetaan ruuat tänne meille eikä henkilökuntaa tarvitse paikanpäälle.
antakaas nyt jotain ohjeistusta =)

ja lisäys: sain jokin aika sitten jo itse kutsun kolmikymppisille, jotka ovat syyskuussa. kyllähän monet suunnittelee varmasti jo syksyn menoja, että kutsuja vaan lähettelemään! voisitko kysellä joltain kaverilta noitten muitten kvareiden yhteystietoja, niin säilyisi yllätys?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
ei ole. kuulostaa kivalta idealta.

varmasti esiintyjät, ruuat, tila ym. kannattaa miettiä ja sopia jo nyt, niin ei tule ylimääräisiä yllätyksiä!

Joo,just sitä mä tässä aattelin että pitäsköhän varmuudeksi varailla ja tilailla niitä jo nyt ettei jää nuolemaan näppejään =).Juhlatilahan meillä on valmiina,eli oma talo ja suuri takapiha =)

ja lisäys: sain jokin aika sitten jo itse kutsun kolmikymppisille, jotka ovat syyskuussa. kyllähän monet suunnittelee varmasti jo syksyn menoja, että kutsuja vaan lähettelemään! voisitko kysellä joltain kaverilta noitten muitten kvareiden yhteystietoja, niin säilyisi yllätys?

Joo,kyllä mä saan noi osoitteet ym. selville isännän kavereiden kautta että se ei onneksi tuota ongelmia =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
ei ole. kuulostaa kivalta idealta.

varmasti esiintyjät, ruuat, tila ym. kannattaa miettiä ja sopia jo nyt, niin ei tule ylimääräisiä yllätyksiä!

Joo,just sitä mä tässä aattelin että pitäsköhän varmuudeksi varailla ja tilailla niitä jo nyt ettei jää nuolemaan näppejään =).Juhlatilahan meillä on valmiina,eli oma talo ja suuri takapiha =)

joo, mietin vaan, että joudutko jostain lainailemaan noita pöytiä, tuoleja, telttaa yms. ja paremminhan se hahmottuu, mitä vielä puuttuu, kun ajoissa suunnittelee. :)

Kuulostaa tosi kivalta! Mun kaveri järjesti miehelleen ylläri 50v synttärit naamiaisteemalla, kun mies oli ilmottanut, ettei halua juhlia ;) ja oli ollut tosi onnistuneet juhlat. Hirvee homma oli vaan järjestää ruuat (teki ite), hommata kaikki muu ja kutsua ihmiset niin, ettei sankari keksi mitään etukäteen! Mutta hyvin suunniteltu on puoliks tehty, joten alota vaan jo suunnitelmat ja varaa se pitopalvelu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuulostaa tosi kivalta! Mun kaveri järjesti miehelleen ylläri 50v synttärit naamiaisteemalla, kun mies oli ilmottanut, ettei halua juhlia ;) ja oli ollut tosi onnistuneet juhlat. Hirvee homma oli vaan järjestää ruuat (teki ite), hommata kaikki muu ja kutsua ihmiset niin, ettei sankari keksi mitään etukäteen! Mutta hyvin suunniteltu on puoliks tehty, joten alota vaan jo suunnitelmat ja varaa se pitopalvelu.

Sen takia mä aattelin tilata pitopalvelusta noi ruuat,tai ajattelin 2-3 laatua kiusauksia ja 2-3 salaattia sekä tietysti kakku.Tiedän siinä vaiheessa että ne on varmasti syötäviä =),ja säästän aikaa kun kuitenkin tota järjestelemistä kuitenkin muuten on.

Yhteistyössä