Onko liian arkiset vaatteet kälyn Yo-juhliin? *kuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Butterfly85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta ihan hyvä vaatetus. Ja mielestäni sun "tilasi" antaa anteeksi pukeutua ehkä vaatimattomammin kuin normaalisti pukeutuisi. kun ei nyt ole kyseessä pressan juhlat. Kivat kengät!

Mä laittaisin mielummin sukkikset. Ja koruja. Muuten oikein nätti :) valkoiset leggingsit on karseat, ehkä joku Kate Moss vois näyttää niissä hyvältä mutta tälläiset tavalliset pulliaiset...

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Ei ole liian arkiset. Yo-juhlat on "kotijuhlat", ei niihin tarvi pukeutua samoin kuin esim hienossa ravintolassa oleviin häihin.

Niin ja päivitetyn tapakasvatusimmeisen mukaan niihin mennään, onnitellaan, nautitaan kahvit ja häivytään, eli tehdään tilaa toisille!

Eli ei ei ja ei jäädä jaarittelmaan ;)

musta kans ihan käypänen asu tuolla mahalla... koruilla vähän juhlavuutta vaan kaulaan niin avot... itse aijon mennä anopin 70 v juhlille ihan kesämekossa joka kyllä vielä odottaa kaupassa löytymistään, mut en sen enempää aijo panostaa kun mullakin on silloin rv 27 enkä haluu kauheena taloudellisesti satsata odotusajan vaatteisiin... anoppi kyl ei varmasti pistä pahakseen kun mulla on kuitenkin sen 20 vuotta innolla odottama lapsenlapsi mahassa niin voisin mennä vaikka rarperinlehteen pukeutuneena ja olisin silti ihan huippu...

Käytättekö te legginsejä haukkuvat ihmiset sukkahousuja vai vihaatteko niitäkin? Perus legginsithän ovat sukkahousukangasta, jotka on vaan leikattu nilkasta poikki. Kaikki treggingsit ym. on taas sit ihan omanlaisensa.

Ja ap:lle.. Mun mielestä näyttää oikein hyvältä ja valitsisin kengät nro. 2. :)

Uusimmat

Yhteistyössä