H
Harmailija
Vieras
Pienempi on 2v ja sellaista perinteistä uhmaa ja minäite, minäsitä, minätätä kuviota on mitä oli tällä 4-vuotiaallakin ja joskus tulee kiehuttua ja ärjäistyä pienemmällekin, että lopettaa temppuilun ja tottelee ja sitten 4v. usein minulle toteaa että "Äiti, minä olen ollut ihan kilttinä" ja olen suunnilleen pelännyt aiheuttavani traumoja 4-vuotiaalle.. vaikka kyllä hänkin saa kiukutella ja kiukutteleekin jos on kiukutellakseen, mutta mistä sitä tietää ettei ole liian ankara???