Onko liikaa hintaa - tuplarattaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyselijä

Vieras
Onko 600 euroa liikaa Teutonian tuplarattaista johin tulis mukaan kova koppa, aurinkolippa, jalkapeite, toppapussi isommalle lapselle? Rattaat olis 1,5 vuotta vanhat

Mä etsi just käytettyjä tuplia, enkä maksais noin paljon. Ne on kumminkin käytetyt. Tolla hinnalla saa nettikaupasta uudet, etenkin ulkomailta tilaamalla.

Huutiksessa on paljon tuplia hintaan noin 400 euroa, eikä niissä ole huutajia.

Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:
Aivan sama mitä ite oot maksanu.. mutta kukaan tyhäm maksa jotai 600e KÄYTETYISTÄ. Ja tuossa 1,5vuodessa niitäki ehtiny käyttää vaikka kuinka paljon..

En mä oo ite niitä myymässä, etin ite käytettyjä

Alkuperäinen kirjoittaja Kyselijä:
Onko 600 euroa liikaa Teutonian tuplarattaista johin tulis mukaan kova koppa, aurinkolippa, jalkapeite, toppapussi isommalle lapselle? Rattaat olis 1,5 vuotta vanhat

No jos vertaa mitä itse maksettiin niin joo on ihan liikaa..

Pienemmällä hinnalla ostettiin Emmaljungan Twin Cerox 360 vaunut joihin mukaan quadrolift kantokassi, hoitolaukku, lämpöpussi ja jalkapeite. Vaunut oli 2kk vanhat, ei ehditty käyttää kuin pari kertaa ja suurin osa lisähärpäkkeistä oli korkkaamattomia. Takuuta luonnollisesti jäljellä jne. Että en kyllä maksaisi :/

Alkuperäinen kirjoittaja rea:
http://www.huuto.net/kohteet/teutonia-team-alu-s4--kaksostenrattaat-vm-2009/145571297?ref=gl

tuos tulle halvemmalla ja saman hintaiset..

Niin paitsi että kun tuossa ostais ne kopat, pussit ja jalkapeitteet niin menis siihen 600 euroon varmasti :D

Hirvee hinta! Mä myin Brion vastaavat kovalla kopalla ja toppapussilla 500 euroa ja niitä ei ollut montaa kilometriä käytetty. Myin siis tarpeettomina pois. Niin oli niissä tietenkin jalkapeite ja sadesuojakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Ok.. Tuon paketin hinta olis noin 1300 euroa, toppapussin ja kopanki ollessa aika hintavia

Mistä tiedät? Älä luota siihen mitä myyjä sanoo hankintahinnan olevan..

Olen kattonu noita rattaita liikkeessä ja laskenu mitä ne tulee maksamaan uutena kaikkine varusteineen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
http://www.huuto.net/kohteet/teutonia-team-alu-s4--kaksostenrattaat-vm-2009/145571297?ref=gl

Niin paitsi että kun tuossa ostais ne kopat, pussit ja jalkapeitteet niin menis siihen 600 euroon varmasti :D

mitä teet kopalla jos sul on pussit?? jalkapeitekkään ei ole pakollinen ja voit kysyä myyjältä onko sillä sitä..

Sinunhan ne rahat on mut en kuunapäivänä maksas niin paljoa

Alkuperäinen kirjoittaja xx:

mitä teet kopalla jos sul on pussit?? jalkapeitekkään ei ole pakollinen ja voit kysyä myyjältä onko sillä sitä..

Sori tarkotin että koppa vauvalle ja toppapussi isommalle ja yhteinen jalkapeite... Ei monikossa kaikki

Sori tarkotin että koppa vauvalle ja toppapussi isommalle ja yhteinen jalkapeite... Ei monikossa kaikki

Et sinä sitä koppaa tarvi vauvallekkaan, ostat vauvalle kaukalopussin ni käy niin tupliin ku kaukaloonki (ite oon hyvin kahden talvivauvan kans pärjänny siten). Kopan elinikä on niin lyhyt etten siitä maksaisi maltaita..

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:

Et sinä sitä koppaa tarvi vauvallekkaan, ostat vauvalle kaukalopussin ni käy niin tupliin ku kaukaloonki (ite oon hyvin kahden talvivauvan kans pärjänny siten). Kopan elinikä on niin lyhyt etten siitä maksaisi maltaita..

Niin ja meil ei ole isompi (oli talvella vajaa 2v) enään sopinu toppapussiin. Kenkien ja liikkuvan lapsen kans oon todennu epäkäytännölliseksi. Laiton pohjalle taljan, ja lapsen päälle peiton, jos nukku ulkona (yleensä ei)

Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Ok.. Tuon paketin hinta olis noin 1300 euroa, toppapussin ja kopanki ollessa aika hintavia

Mistä tiedät? Älä luota siihen mitä myyjä sanoo hankintahinnan olevan..

Olen kattonu noita rattaita liikkeessä ja laskenu mitä ne tulee maksamaan uutena kaikkine varusteineen.

Ok. No jos susta on kannattava kauppa niin mitä sitä muilta kyselemään ja puolustelemaan vaan anna mennä. =)

Yhteistyössä