Onko luottotiedoton todellakin kakkosluokan kansalainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei hemmetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, emmä oo fiksuksi itteeni väittänytkään. Mut osaanpa ainakin talouteni hoitaa. Enkä jaksa lukea noita kaikkia ruikutuksia, tulee vaan paha mieli ihmisten hölmöydestä.

Alkuperäinen kirjoittaja miimiiminä;22136371:
Itkettää melkeen kun näitä lukee. Oma elämä on niin pilalla luottohäiriömerkinnän vuoksi että olen ollut monesti vähällä oikeasti tappaa itseni. En tule koskaan olemaan "kunnon kansalainen", vaan luottohäiriömerkintä seuraa iän päivää - siltä ainakin tuntuu.
Kaikki vaan lyttäävät ja sanovat että oma on vikasi.

Lapsi on tulossa, en saa asuntoa, en vakuutuksia, en mitään, haluaisin kuolla. Velkaa on n. 7000 euroa ja ne on tullut tehtyä joskus 18-vuotiaana. Olen opiskelija niin ei ole millä maksaa. Helppo se on niiden puhua ketkä ei ole koskaan tehneet virheitä raha-asioiden kanssa. Antaisin mitä vaan jos saisi nuo velat pois. Suuri osa veloista on tullut muuten kuin omaa syytäni, mut minkäs teet.

En jaksa enää tätä ja ymmärrän ihmisiä jotka päättää päivänsä velkojen takia.

HAE VELKASANEERAUKSEEN. saat pitää veronpalautuksesi ja saat ihn normaalisti tienatakin, ennkuin sulta otetaan jotkain pois, siitäkin otetan yleensä vaan osa. Eism jos on sovittu että veronpalautukset saa pitää 800e asti, niin sinä sat oikeasti sen 800e. kaikki sen ylimenvä osakin jaetaan nii että sitä menee puolet eli jos olet saamassa 1000e palautuksia niin sula meneekin van 100e ulosottoon. ja sit kunon ollut velkasanerauksessa 5 vuotta, sun tiedot puhdistuu, olit maksanut velkasi tai ei. Ihanaa jos on esim 20vuotta sitten tapahtunut juttu ja saat vihdoin ja vimein pois.

Me ollaan velkasaneerauksessa, ja meillä on appiukon vanhat taloalinat maksetavana. ( koskaan appiukko ei sillä rahalla ostanut taloa, vaan joi kaikki rahat)