onko mahdollista että olen raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmailija

Vieras
mulla loppui menkat ja parina seuraavana päivänä olimme mieheni kanssa yhdynnässä.. nyt viikonajan mulla on maha kipristellyt ja koskenut niinkuin menkat olisi tulossa..ei siis käytetty ehkäisyä ollenkaan.. kuvittelenko vain?

eletäänkö me samalla vuosikymmenellä? jos eletään, niin miten on mahdollista että edelleen suomessa on aikuisia (?) ihmisiä jotka eivät tiedä sitä että yhdyntä ilman ehkäisyä=mahdollisuus raskauteen.

[QUOTE="vieras";27423257]eletäänkö me samalla vuosikymmenellä? jos eletään, niin miten on mahdollista että edelleen suomessa on aikuisia (?) ihmisiä jotka eivät tiedä sitä että yhdyntä ilman ehkäisyä=mahdollisuus raskauteen.[/QUOTE]

kuinka voi olla aikuisia jotka luulee että raskaaksi voi tulla jos harrastaa seksiä kaksi viikkoa ennen ovulaatiota

jos on kovin lyhyt kierto, ovia voi tulla muutaman päivän päästä oviksesta ja jos siittiötkin voi elää sen 1-5 päivää eli VARMOJA PÄIVIÄ EI OLE!!!!!!!!!!!!! tiedoksi vaan teille nuoret ja vanhat..

[QUOTE="vieras";27423429]kuinka voi olla aikuisia jotka luulee että raskaaksi voi tulla jos harrastaa seksiä kaksi viikkoa ennen ovulaatiota[/QUOTE]

:D :D oletko tosissasi?

Yhteistyössä