S
Seija
Vieras
jatkaa.. Onko kenelläkään kokemusta seuraavanlaisesta tilanteesta ja oletteko selvinneet siitä? Ollaan oltu miehen kanssa 5v yhdessä (itse olen 23v, mieheni vanhempi), mutta ei asuta yhdessä.Välillä on kyllä ollut taukojakin suhteessa. Mieheni jätti minut ihan yllättäen jokin aika sitten, sanoi ettei meillä voisi olla yhteistä tulevaisuutta, koska hän on hän ja minä olen minä. Sain selville, että kyseessä oli toinen nainen, johon mieheni oli ihastunut ja tämän takia jättänyt minut jo ensimmäisen kerran jälkeen, kun oli tämän toisen tavannut. He eivät tavanneet kuin pari kertaa. Eivät olleet sängyssä, juttelivat vaan ja sellaista. Mutta yhtäkkiä tämä nainen ei halunnut nähdä miestäni enää, eikä vastannut hänen viesteihinsä. Eli mieheni oli se kiinnostuneempi osapuoli. Nyt mieheni ehkä mahdollisesti haluaisi jatkaa kanssani.. Ei ole puolustellut itseään eikä tapahtumaa yhtään mitenkään, ei halua puhua siitä. Ei ole sanonut, että häntä kaduttaa tai että toimi tyhmästi tms. On vaan sanonut että kyllä säkin olet tehnyt sitä ja tätä... Olen tapaillut paria miestä kun olemme olleet EROSSA, en ole koskaan jättänyt häntä muun takia ja olen selittänyt hänelle, että ne olivat yrityksiä päästä irti hänestä..
Ei kiinnosta muut miehet ja tunteella ajatellen haluaisin kovasti jatkaa.. Mutta onko tässä enää mitään jäljellä? Voiko tällaisesta selvitä ja miten voi luottaa uudelleen.. Hän olisi sen toisen ottanut, mutta kun ei saanut. se vaan pyörii päässäni.. Oon varmaan vaan ihan hullu ja kynnysmatto kun häntä kaipaan. =(
Ei kiinnosta muut miehet ja tunteella ajatellen haluaisin kovasti jatkaa.. Mutta onko tässä enää mitään jäljellä? Voiko tällaisesta selvitä ja miten voi luottaa uudelleen.. Hän olisi sen toisen ottanut, mutta kun ei saanut. se vaan pyörii päässäni.. Oon varmaan vaan ihan hullu ja kynnysmatto kun häntä kaipaan. =(