Mietin, jos 2 viikon päästä kun näen mun miesystävän ja jos me harrastetaan seksiä ja tärppää, niin sillonhan se tarkottaisi sitä että vauva syntyisi huhtikuussa? Minusta Mansikka olisi kaunis ja ihana nimi, mutta mietin sopiiko se huhtikuussa syntyneelle...Miksipä ei
Jos se on siis tyttö...vai onko teidän mielestä Mansikka ennemmin pojan vai tytön nimi?
Näin tänään Prismassa yhden pariskunnan, joka oli ihan meidän näkönen..sillä miehellä oli samanlainen hattu kuin mun miehellä ja ne oli melkein saman pituisia niin kun mekin ollaan mun miehen kanssa...Niillä oli kaksi lasta ja nainen odotti kolmatta
Mietin, et voi jukra jos me saataisiin tän miehen kanssa vielä iso perhe 
Ainoa vain rasita...siis tosi iso rasite... on tämä kaukosuhde. Pelkään, että mun mies pettää mua
tai että se on ihastunut johonkin toiseen naiseen, joka on sitä siellä lähempänä...kun kysyin siltä, että onko se ihastunut johonkuhun toiseen niin se sanoi ettei ole mutta yksi nainen siellä sen lähellä on tosi hyvän näkönen
Olin ihan masennuksessa ja oon vieläkin tosta...mietin, että niillä on aika samanlaiset nenät. Meillä taas ei ole...että jos se samankaltaisuus viehättää siinä
Tuli tosi pas*ka olo....
mut siis palatakseni aiheeseen

Joo sori meni vähän ohi ja AVAUTUMISEKSI mutta ei ole ketään kaveria oikein kelle soittaa tähän aikaan yöstä 

Niin siis saan kai vielä unelmoida että meille syntyisi vielä pieni kaunis Mansikka niminen kullannuppu typy 
Näin tänään Prismassa yhden pariskunnan, joka oli ihan meidän näkönen..sillä miehellä oli samanlainen hattu kuin mun miehellä ja ne oli melkein saman pituisia niin kun mekin ollaan mun miehen kanssa...Niillä oli kaksi lasta ja nainen odotti kolmatta
Ainoa vain rasita...siis tosi iso rasite... on tämä kaukosuhde. Pelkään, että mun mies pettää mua
mut siis palatakseni aiheeseen