Onko Mansikka kaunis nimi lapselle? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Mietin, jos 2 viikon päästä kun näen mun miesystävän ja jos me harrastetaan seksiä ja tärppää, niin sillonhan se tarkottaisi sitä että vauva syntyisi huhtikuussa? Minusta Mansikka olisi kaunis ja ihana nimi, mutta mietin sopiiko se huhtikuussa syntyneelle...Miksipä ei :) Jos se on siis tyttö...vai onko teidän mielestä Mansikka ennemmin pojan vai tytön nimi?

Näin tänään Prismassa yhden pariskunnan, joka oli ihan meidän näkönen..sillä miehellä oli samanlainen hattu kuin mun miehellä ja ne oli melkein saman pituisia niin kun mekin ollaan mun miehen kanssa...Niillä oli kaksi lasta ja nainen odotti kolmatta :) Mietin, et voi jukra jos me saataisiin tän miehen kanssa vielä iso perhe :)

Ainoa vain rasita...siis tosi iso rasite... on tämä kaukosuhde. Pelkään, että mun mies pettää mua :( tai että se on ihastunut johonkin toiseen naiseen, joka on sitä siellä lähempänä...kun kysyin siltä, että onko se ihastunut johonkuhun toiseen niin se sanoi ettei ole mutta yksi nainen siellä sen lähellä on tosi hyvän näkönen :( Olin ihan masennuksessa ja oon vieläkin tosta...mietin, että niillä on aika samanlaiset nenät. Meillä taas ei ole...että jos se samankaltaisuus viehättää siinä :( Tuli tosi pas*ka olo....

mut siis palatakseni aiheeseen :D:D:D:D:D:D Joo sori meni vähän ohi ja AVAUTUMISEKSI mutta ei ole ketään kaveria oikein kelle soittaa tähän aikaan yöstä :D:D:D:D:D:D:D Niin siis saan kai vielä unelmoida että meille syntyisi vielä pieni kaunis Mansikka niminen kullannuppu typy :)

[QUOTE="vieras";24122101]Mun työkaveri on Mansikka. Mutta se on sukunimenä hänellä.

Ajattele, jos tuleva tyttö-Mansikkasi menisi naimisiin herra Mansikan kanssa! Tai herra Pellon...[/QUOTE]

Ai tota en aatellut :) Mut musta Mansikka Pelto=mansikkapelto on ihan kaunis ajatus myös

[QUOTE="Minnie";24122136]Tulee ihan mieleen se yksi nikki joka palstaili jokunen vuosi sitten =) Mikäs hän olikaan... Lastaan nimitti pikkupääksi.[/QUOTE]

On kenties jopa sama henkilö :xmas:

[QUOTE="Minnie";24122136]Tulee ihan mieleen se yksi nikki joka palstaili jokunen vuosi sitten =) Mikäs hän olikaan... Lastaan nimitti pikkupääksi.[/QUOTE]

Ai se joka tappoi itsensä? :(

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä vai ei riittää;24122225:
Sori ap. mutta oletko ns. normaali vai onko sulla jokin diagnoosi?

No tätä nyt ei tarvis es kysyä: OLEN NORMAALI :D:D Mitä diagnoosia sä muka alat tästä keskustelusta vetää??? :D:D:D Oletko wanna be -psykologi...keittiöpsyka??? :D:D

Viimeksi muokattu:
Jonkinlainen diagnoosi esim. vammaisillakin kai on, ei pelkästään psyykkisesti sairailla.

Onko älykkyysosamäärääsi koskaan testattu? Pidätkö itseäsi ns. normaaliälyisenä?

menkääs nyt kylmään suihkuun rauhottumaan. Musta Mansikka ja Vadelma vois olla ihan hienotkin nimet. Kantaja nimensä tekee. Kolmas vois olla vaikka Mustikka

Onhan tanskalaisilla tämä Paprika-niminen näyttelijä. Tai siis -tär. Jää ainakin mieleen.

Njaa, onkohan tuo Mansikka ihan nimi kuitenkin, siis saako sen laittaa nimeksi? En jaksa tarkistaa väestörekisteristä onko annettu kellekkään.. Onhan Kirsikka ja Hilla ainakin ihan niminä käytettyjä, ja Marja tietysti kans. Onkohan tuo Vadelmakin.. Ihan hyvinkin voi olla.
Voihan sitä Mansikkaa käyttää lapsella lempinimenä vaikkei ihan oikeaksi nimeksi laittaiskaan.

Yhteistyössä