Onko Martina Aitolehti taas eronnut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zipale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

Zipale

Vieras
Heippa,

onko jollain tietoa onko Martina eronnut syntymättömän lapsensa isästä?
Luin vain sen blogia, jossa oli kirjoitettu näin:

"Mä en tarvitse muuta kun lapseni, ystäväni ja Herculeksen. Miehistä saa vain pelkkää mielipahaa , ei niistä ole mihinkään tai ainakaan niistä ketä minä olen tavannut tai sitten mä vaadin liikaa. Ainut mies kuka mun luottamusta ei ikinä petä eikä käyttäydy kun “uhmakas teini” on rakas ystäväni Alex."

Jotenkin sain sen kuvan, että onkohan tuo tulevan lapsen isä enää kuvioissa?

Ei ole ollut kuviossa aikoihin,säälistä lähtenyt reissuun martinan kanssa,ja kun sai ilmasen matka.Uusi nainenkin sillä on ollut kuulemma jo kauan kuvioissa,ja muita naisia koko ajan mitän on ollut "suhteessa" martinan kanssa.

Minä niin tiesin tämänKIN!
Sama homma Eskon kanssa silloin kun otsikot tuli - sanoin ettei kauaa mee kun eroavat. Ja eipäs mennytkään.

Kun tuli uusi mies ja uusi vauva uutinen, tiesin jos silloin että koittaa piakkoin se päivä kun tästäkin eroaa.

Nyt hällä sitten kohta kaksi lasta ja eri miehille. Missä järki? Liekkö suunniteltu teko?

Jotenkin käy kyllä sääliksi noita Martinan lapsia. Noh toivottavasti nämä kaikki juorut Stefanista ja siitä, kuinka Martina on yrittänyt päästä hänen rikkaaseen sukuun vain hankkiutumalla raskaaksi, eivät olisi totta.