Onko meidän tyttö pieni? 8kk mitat muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä on vanhempi tyttö ollu 74.2 cm ja 9645g, nuorempi oli varmaan aika samaa kokoa, hänen neuvolakortti on vaan taas jossain hukuksissa. mut meidän neidit tais kasvaa ihan niillä ylimmillä käyrillä

Alkuperäinen kirjoittaja miiuli:
Meillä poika 7400g ja 72,5cm. Ei mikään iso hänkään. Mutta minkäs teet, pieniruokainen on ja kova liikkumaan. Pienihän tuo oli jo syntyessäänkin...

hups! siis 8400g, mut aika hoikka kuitenkin pituuteensa nähden...

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Ihanan piän :heart: Sopivan kokoinen pikkupakkaus, kevyt kannella ja nostella

Meillä kun poju oli jo 5 kk neuvolassa 9725g ja 70,5 cm pitkä.... *huoh* :D

Juu on kyl kevyt kannella :D Ohhoh, mikä ero painossa ja pituudessa meidän muksuilla :o

Joo-o..

Tytöt näyttää olevan pienempiä, voisinkohan mä tehdä tilauksen että tää vatsanasukki olis tyttö ??? Emmä mitenkään helpommalla haluais päästä.....

Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:
Meillä oli poika hiukan yli 8kk mitat 6400g ja 66cm. Ja vieläkin pieni mies mut oikea täystuho |O

Oi =) Sielki oltu ihanan pieniä =)

Niinhän tuo on :heart: Mut huono puoli on siinä että neuvolassa saadaan ravata kaiken aikaa vaikka pojasta ei mitään vikaa ole löydetty ja lastenpolin lähetekkin tuli takaisin.

Ihanan piän :heart: Sopivan kokoinen pikkupakkaus, kevyt kannella ja nostella

Meillä kun poju oli jo 5 kk neuvolassa 9725g ja 70,5 cm pitkä.... *huoh* :D

Juu on kyl kevyt kannella :D Ohhoh, mikä ero painossa ja pituudessa meidän muksuilla :o

Joo-o..

Tytöt näyttää olevan pienempiä, voisinkohan mä tehdä tilauksen että tää vatsanasukki olis tyttö ??? Emmä mitenkään helpommalla haluais päästä.....

Oliskin niin helppoa :D Tilaisin tytön, nyt mä tilaisin pojan ja taas tytön :D

Meillä oli poika hiukan yli 8kk mitat 6400g ja 66cm. Ja vieläkin pieni mies mut oikea täystuho |O

Niinhän tuo on :heart: Mut huono puoli on siinä että neuvolassa saadaan ravata kaiken aikaa vaikka pojasta ei mitään vikaa ole löydetty ja lastenpolin lähetekkin tuli takaisin.

Mekin jouduttiin alussa ravaamaan aika usein, mut nyt mennään ihan normi neuvolakäynneillä :)

Mekin jouduttiin alussa ravaamaan aika usein, mut nyt mennään ihan normi neuvolakäynneillä :)

Just käytiin tammikuussa 1v. tarkastuksessa ja veri- ja pissakokeissa. Maaliskuussa on taas jo uus aika jos se lääkäri ei keksi jotain muuta mukavaa puuhaa..

mä katoin omasta neuvolakortistani, että olen ollut 7kk:n ikäisenä saman kokoinen kuin nyt tuo meijän poika 5kk:n ikäisenä! 5kk-neuvolassa poika oli 8200g ja 70cm... tytöt taitaa tosiaan olla sirompaa sorttia... Meijän poika oli 3kk samoissa mitoissa mitä teijän tyttö nyt 8kk ikäisenä :)

Yhteistyössä