Onko meillä muka omituinen seksielämä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hä?

Vieras
Ystäväni katselivat minua suu ammalloon ja sanoivat sairaaksi.
Olemme hyvin kokeiluhaluisia, on anaalitappia, helmiä, dildoja, käsirautaa jne. jne. Laitamme myös nettiin kuvia meistä (alastonsuomi), olemme omaksi iloksi kuvanneet yhden aktin. Välillä on myös roolileikkejä (alistamista). Meillä on päivittäin seksiä vaikka on kaksi lasta. Tyydytän mieheni vaikka itse en halua seksiä, teen sen mielelläni.
Onko tässä muka jotain outoa ja sairasta? Mielestäni meillä on normaali seksielämä.

Jos teidän kahden mielestä teidän seksielämänne on teille sopivaa, nautinnollista ja hyvää, ettekä riko mitään lakeja, niin pitääkö teidän edes yrittää saada toisten hyväksyntä seksielämällenne?

Jos teidän kahden mielestä teidän seksielämänne on teille sopivaa, nautinnollista ja hyvää, ettekä riko mitään lakeja, niin pitääkö teidän edes yrittää saada toisten hyväksyntä seksielämällenne?

Juuri näin. Mitä ihmettä sillä on väliä, mitä muut ajattelevat. Täytyy kyllä myöntää, että melko avoimesti asiasta avaudut ystäviesi kanssa. Itse en meidän seksileikeistä kyllä huutelisi muille. Ne ovat meidän juttuja eikä niillä ole tarpeen kauhistuttaa ketään eikä leveillä kenellekään.

Itse en omasta seksielämästäni pahemmin kenellekään puhu, mutta silti ja oikeastaan juuri sen vuoksi minusta on erittäin hyvä, että on olemassa ap:n kaltaisia ihmisiä, jotka tekevät niin. He tasoittavat tietä meille muille aremmille. Ilman heitä me muut luulisimme, että olemme kummallisia ja ehkä häpeäisimme omaa seksuaalisuuttamme. Me tarvitsemme heitä, jotka ovat avoimempia ja tuovat hyväksyttävyyttä seksuaalisuudelle ja eri tavoille toteuttaa sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hä?;28793447:
Ystäväni katselivat minua suu ammalloon ja sanoivat sairaaksi.
Olemme hyvin kokeiluhaluisia, on anaalitappia, helmiä, dildoja, käsirautaa jne. jne. Laitamme myös nettiin kuvia meistä (alastonsuomi), olemme omaksi iloksi kuvanneet yhden aktin. Välillä on myös roolileikkejä (alistamista). Meillä on päivittäin seksiä vaikka on kaksi lasta. Tyydytän mieheni vaikka itse en halua seksiä, teen sen mielelläni.
Onko tässä muka jotain outoa ja sairasta? Mielestäni meillä on normaali seksielämä.

Ainoastaan niiltä osin, että kailotat anaalitapit ym. kavereillesi.

Aika monet ihmiset haluavat pitää intiimit asiat ihan vain omana ja puolisonsa tiedossa.

En tiedä miten laajalti näitä asioita rummutatte ympäristöllenne, mutta toivoisin että pienet lapset säästäisitte näiltä jutuilta, jotta ovat tarpeeksi vanhoja ymmärtämään mistä on kyse.

En muista koskaan nähneeni mitään tutkimusta tms., jossa olisi todettu lasten kehitykselle olleen hyvästä varhaisen (tai ylipäätään ollenkaan) tutustumisen vanhempiensa sukupuolielämään. Mutta varmaan tämän tietysti huomioittekin ja retostelette asioitanne aikuisten kesken sen mitä retostelette.

Ei ole outoa, eikä sairasta. Pääasia on että molemmat ovat seksielämään tyytyväisiä, muuten käytännössä mikään ei ole mielestäni outoa. Kaikilla meillä on omat fetissimme.

Yhteistyössä