Onko METSOLA muka oikeesti kokki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rihanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomasiko kukaan muu, että metsola näkyy mainitsevan erikseen, että töissä on huolehdittava hygieniasta? Voi olla että tökkään ampiaispesään, mutta luulin nähneeni moisen jutun itse.

Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Hei, se että on vaikkapa suurtalouskokki ei tarkoita että tietäis ravintoarvoista tai edes ruuanlaitosta juuri paskaakaan. Joku parin vuoden amiskoulutus ei vielä joulua tee.

Jotkut kokit on asiantuntevia ja kiinnostuneita, jotkut taas ei. Vaikkapa koulun ruokalan kokit ei taida liiemmin ravintoarvojen perään surra, ei ne muuten kehtais kouluruokaa tarjoilla...

Minä olen suurtalouskokki ja ymmärrän terveellisen ruuan päälle jne, mutta kyllä meilläkin silloin tällöin syödään "huonosti"... Makaroonia ja kalapuikkoja, muttei kyl yhtä aikaa :x

Vaikka pidänkin itseäni aika asiantuntevana, en ole pätkääkään kiinnostunut jotta työkseni tekisin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos ne ei pyyhi värkkejään pisun jälkeen niin mitä sitä sit käsiäkään pesemään?

icon_rolleyes.gif

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei taida kokki olla, keittiöapulainen ja onkohan koulutusta siihenkään.

v-99 suorittanut KOKIN AMMATTITUTKINNON
2005 DIEETTIKOKIN ERIKOISAMMATTITUTKINNOSTA TEORIAOSUUDEN
KEITTIÖAPULAISEKSI LUIN v90

töitä olen tehnyt niin tiskaajana, keittiöapulaisena ja kokkina ja keittäjänä. Viimeisimmässä paiaksa jopa tein tilaukset myös.

Yhteistyössä