Onko miehelläni iso vai normaali?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näpsäneiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näpsäneiti

Vieras
Kyselin jo toisellakin keskustelupalstalla, mutta vastaukset olivat taas niin ala-arvoisia että päätin siirtyä naisvaltaisemmalle palstalle. :)

Eli, olen siis harrastanut seksiä vain nykyisen mieheni kanssa, joten minä en voi häntä keneenkään verrata. Hänen vehje on 22-23 cm pitkä ja hyvin käteen sopiva paksuudeltaankin, mutta olen miettinyt että onko tämä nyt sitten iso vai melko normaali koko? Tiedän että pieni se ei ainakaan ole perus "tilastotiedon" mukaan. Heh.

Asia on alkanut mietityttää jos joskus eroamme, kuinka käy jos tulevaisuudessa jollain kumppanilla on pieni, esim. 15cm kovana? Tunnunko minä hänelle ihan löysältä tussulta/hän minulle prinssinakilta? Nykyiselleni lienee olen sopivan kokoinen koska hänhän sen on itselleen sopivaksi käytännössä valanut. Hahah! :)

Nimimerkillä "Onko tää normaalia" :D

Kyllä asia taitaa olla niin, että nykyinen miehesi venyttää aivan järkyttävän isolla kullillaan pillusi "piloille" ja että parasta olisi, että eläisitte elämänne loppuun asti yhdessä ja onnellisina, sillä mahdollisen uuden miesystäväsi 15 cm kalu tekisi sinut pelkästään vihaiseksi ihan samalla tavalla kuin liian pieni ruoka-annos tekee nälkäisen.

Alkuperäinen kirjoittaja valitettavasti näin:
Kyllä asia taitaa olla niin, että nykyinen miehesi venyttää aivan järkyttävän isolla kullillaan pillusi "piloille" ja että parasta olisi, että eläisitte elämänne loppuun asti yhdessä ja onnellisina, sillä mahdollisen uuden miesystäväsi 15 cm kalu tekisi sinut pelkästään vihaiseksi ihan samalla tavalla kuin liian pieni ruoka-annos tekee nälkäisen.

Juu olen kanssasi samaa mieltä. Sitäpaitsi 15cm kalu on normaalikokoinen, joten voi sitä raukkaa joka ensin saa jättikalua ja sitten pitäisi tyytyäkin normaaliin. PArempi että ottaa miehen jolla on normaali penis, näinollen, jos tulee ero, niin voi vielä alkaa seurustella muidenkin miesten kanssa ilman että oma alapää on koluttu kaivoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja näpsäneiti:
Kyselin jo toisellakin keskustelupalstalla, mutta vastaukset olivat taas niin ala-arvoisia että päätin siirtyä naisvaltaisemmalle palstalle. :)

Eli, olen siis harrastanut seksiä vain nykyisen mieheni kanssa, joten minä en voi häntä keneenkään verrata. Hänen vehje on 22-23 cm pitkä ja hyvin käteen sopiva paksuudeltaankin, mutta olen miettinyt että onko tämä nyt sitten iso vai melko normaali koko? Tiedän että pieni se ei ainakaan ole perus "tilastotiedon" mukaan. Heh.

Asia on alkanut mietityttää jos joskus eroamme, kuinka käy jos tulevaisuudessa jollain kumppanilla on pieni, esim. 15cm kovana? Tunnunko minä hänelle ihan löysältä tussulta/hän minulle prinssinakilta? Nykyiselleni lienee olen sopivan kokoinen koska hänhän sen on itselleen sopivaksi käytännössä valanut. Hahah! :)

Jos olisit nainen, niin tietäisit, että pimppi sopeutuu kalun mukaan.

Varmasti erilaiselta tuntuu aluksi, mutta älä huolehdi liikoja.

Tuon kokoisia ei ihan hirveästi ole liikkeellä.

Tuskin täällä sen naisvaltaisempaa.

Mielenkiintoinen ajatus, että 15 cm on prinssinakki. Jos keskipituus on tuollla main tai allekin, niin on naisesta kiinni jos ei siitä tyydytystä saa.

Oletko muuten mitannut miehesi kalun? Muuten paha arvioida.

Itse en ole mitannut, keskityn muihin juttuihin sängyssä.

Jokainen kokeneempi nainen tietää että tuonkokoinen on jo iso, mikä tarkoittaa että mahd. uusilla kumppaneilla on tätä pienempi mihin syytä varautua.
Eikä ehkä kannata uudelle miehelle kertoa että edellisellä oli ISO!
Muutenkaan ei edellisten mitoista tai ominaisuuksista ole syytä jutella, kyselyt voi kuitata huumorilla, muuten vastaukset voi jäädä vaivaamaan mieltä tosissaan.

No eihän se kalu nyt sitä reikää venytä, joustavahan se on ja palautuu jyystön jälkeen ennalleen! Ihmeellistä että täällä aina kysellään tuollaisia!

Mutta tosin jos joku tulevista poikaystävistäsi valittaa että sulla on löysä, niin sano vaan että kun sun exällä oli niin iso jotta paikat venyi liian suureks pienelle pippelille! (vaikka ei se siis olekkaan totta, mutta saatpahan ainakin annettua takas samalla mitalla)

Ja sitte itse kysymykseen: Joo, sun miehellä on iso.

Alkuperäinen kirjoittaja Taas tätä!:
Mutta tosin jos joku tulevista poikaystävistäsi valittaa että sulla on löysä, niin sano vaan että kun sun exällä oli niin iso jotta paikat venyi liian suureks pienelle pippelille! (vaikka ei se siis olekkaan totta, mutta saatpahan ainakin annettua takas samalla mitalla)

No siinäpä neuvo. A) ei kai kukaan mies hauku naista löysäksi B) toivottavsti kukaan nainen ei vastaa noin idiootilla tavalla.

22 cm on kyllä valtava.

Tiedän että pieni se ei ainakaan ole perus "tilastotiedon" mukaan. Heh.

No heti vastaan, että ei, ei ole normaalia kysellä miehensä kullin koosta "onks se hei teistä normaali vai iso?" pitkin nettiä..

Ja toisekseen, eikös se sama perus"tilastotieto osaa vastata tohon sun kysymykseen?

Alkuperäinen kirjoittaja juueivaarinhousut:
Alkuperäinen kirjoittaja Taas tätä!:

No siinäpä neuvo. A) ei kai kukaan mies hauku naista löysäksi B) toivottavsti kukaan nainen ei vastaa noin idiootilla tavalla.

22 cm on kyllä valtava.

No ensinäkin mä en kirjoittanut "haukkuu" vaan "valitan". Valittaminen ei aina ole haukkumista, Sitä mäkin toivon ettei kukaan mies kehtais valittaa löysäks, mutta tämän palstan juttujen perusteella sekään ei näyttäis olevan ihan mahdotonta. Ja jos joku niin idiootisti haukkuu, niin todellakin toivon että nainen vastaa yhtä idiootilla tavalla takaisin.

Pidä kiinni saaliistas, sillä tilastollisesti se on erittäin harvinainen, alle 1% löytyy vastaava. Jos haluaisit vähintään saman kokoisen kalun löytää, joutuisit vuoden ajan joka yö tutkimaan yhden kandidaatin ja saattaisit hyvässä lykyssä yhden vastaavan löytää. Sekin olisi todennäköiseti jo varattu hemmolle, joka haluaa vaan kokeilla löytyykö muilta naisilta riittävän syvä pillu ko. kalulle.
Oletko muuten tyytyväinen, että saat nauttia isosta kalusta. Joutuuko miehesi varomaan ettei mene liian syvälle. Nainen päällä asento on tällaisessa tilanteessa se paras asento,jotta voi säädellä itse työnnön syvyyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja eräsperäs:
Tiedän että pieni se ei ainakaan ole perus "tilastotiedon" mukaan. Heh.

No heti vastaan, että ei, ei ole normaalia kysellä miehensä kullin koosta "onks se hei teistä normaali vai iso?" pitkin nettiä..

Ja toisekseen, eikös se sama perus"tilastotieto osaa vastata tohon sun kysymykseen?

Pikkutytöt nyt tekee kaikenlaisia juttuja, mm. kyselee täällä naapurin tytön dildosta.

Kokematon tyttöhän tässä kyseessä on, jos ei ole ollut kuin yhden - jos sitäkään - kanssa.

Virtsaamiseliminä kaikenlaiset penikset ovat yhtä toimivia. Varmasti sinua kiinnostaakin peniksen koko ja muoto seksuaalisessa mielessä, eli onko sillä merkitystä naisen nautinnolle.

Perinteisesti anatomian oppikirjoissa sanotaan, että miesten peniksien koko velttona vaihtelee, mutta erektiossa ne ovat yllättävän samankokoisia, 15-16 cm pitkiä ja 2-3 cm paksuja. Naisen emättimen kyky supistua yhdynnän aikana peniksen ympärille takaa sen, että yhdyntä sujuu eikä mitään eriparisuutta voi olla.

Eräässä taannoisessa tutkimuksessa mitattiin yli tuhannen miehen erektiossa olevien peniksien kokoja. Suurella osalla miehiä peniksen pituus oli 14 cm tai vähemmän. Koko vaihteli yksilöllisesti ja rodullisesti. Kondomiteollisuus on reagoinut erilaisiin tarpeisiin ja saatavilla onkin S-XL-kokoja.

Kun seksuaalista kokemusta omaaville naisille näytetään erilaisia tekopeniksiä ja pyydetään valitsemaan ihanteellinen, suurin osa poimii joukosta sellaisen, jonka paksuus on kolme ja pituus 15 cm. Suuremmat eivät miellytä ja pienemmät eivät ihastuta.

Lääkärille naiset harvoin valittavat tai haluavat keskustella erityisesti peniksen koosta. Joskus ongelman aiheuttaa suuri epäsuhta; kaikin tavoin pienikokoinen nainen ja mies, jolla on valtava penis. Silloin yhdyntä sattuu sietämättömästi. Penistä, joka ei tunnu miltään yhdynnässä, valittavat lähinnä naiset, joiden miehillä on erektiohäiriö eikä mikään anatomian ominaisuus.

Jos on molemminpuolista seksihalua ja lämmin suhde, valittujen sukupuolielimetkin yleensä sopivat toisilleen ja tuottavat myös nautintoa.

Alkuperäinen kirjoittaja To_To:
Virtsaamiseliminä kaikenlaiset penikset ovat yhtä toimivia. Varmasti sinua kiinnostaakin peniksen koko ja muoto seksuaalisessa mielessä, eli onko sillä merkitystä naisen nautinnolle.

Perinteisesti anatomian oppikirjoissa sanotaan, että miesten peniksien koko velttona vaihtelee, mutta erektiossa ne ovat yllättävän samankokoisia, 15-16 cm pitkiä ja 2-3 cm paksuja. Naisen emättimen kyky supistua yhdynnän aikana peniksen ympärille takaa sen, että yhdyntä sujuu eikä mitään eriparisuutta voi olla.

Ei kai mitään uutta, voihan näitä lukea netistä tilastoista.

Paksuus tuntui menevän alakanttiin, jos on 2-3 cm, ennemmin keskimäärin n. 3-4, 5 on jo todella paksu.

Aika monet dildot ovat n. 3 - 3,5 cm paksuja, vaikka olisivatkin keskikokoa pidempiä (pitää olla mistä pitää kiinni sauvasta).

Miehelläs on vitun pieni muna. Meikäl on PUFF! JÄTTIKYRPÄ! (eli noin 60cm löysänä) Painaa lähemmän 20 kiloo. Oisin mitannu erektios mut mittanauha ei riittäny.

Et kertonut, mitä tuo hevosen siittimen koko sinulle saa aikaan, oletko ensimmäistäkään orgasmia saanut, minulla on 15,5 cm pituinen ja vaimo saa orgasmin aina, kun haluaa, vaimo on iso kokoinen, mutta aina tulee äänekäs orkku, juttusi ei ole normaali, eikä ajatuksenkulkusi, jatka vaan nettifantasioitasi, todelliseen elämään nuo ei kuulu. Löytyy sieltä netistä 50 cm fantasiakeppejä, mutta mitä nillää tekee normaali- ihminen. Et siis ole normaalia lähelläkään.

Kas kummaa kun nämä tämänkaltaiset kikkelikeskustelut on jälleen kerran sallittuja. Jos vastaavan keskustelun naisen tavarasta aloittaisi niin se joko poistettaisiin tai lukittaisiin samoin tein?!? Mikä logiikka tässä oikein on että kullista saa puhua mutta pillusta ei?

Alkuperäinen kirjoittaja Taas näitä:
Kas kummaa kun nämä tämänkaltaiset kikkelikeskustelut on jälleen kerran sallittuja. Jos vastaavan keskustelun naisen tavarasta aloittaisi niin se joko poistettaisiin tai lukittaisiin samoin tein?!? Mikä logiikka tässä oikein on että kullista saa puhua mutta pillusta ei?
Vastaus löytyy tuolta toisesta ketjusta. Mies kun ei saa päätään laittaa naisen jalkoväliin. Ilmeisesti ei edes ajatusta sinne viedä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Alkuperäinen kirjoittaja Taas näitä:
Vastaus löytyy tuolta toisesta ketjusta. Mies kun ei saa päätään laittaa naisen jalkoväliin. Ilmeisesti ei edes ajatusta sinne viedä.
Meillä sen pään pitää käydä haarukassa joka kerta kun sitä harrastetaan.Akka tykkää siitä ja lopuksi siitä vaikka ei ole mikään jätti kalu.

Asia on alkanut mietityttää jos joskus eroamme, kuinka käy jos tulevaisuudessa jollain kumppanilla on pieni, esim. 15cm kovana?

Todennäköisemmin tapaat jonkun, jolla on 12cm. Nimittäin 15cm on jo yli miesten keskipituuden eikä lainkaan pieni.

On se iso.

Kaikkeen varmasti tottuu. Itselläni 17cm juhlakunnossa. Vaimoni (163cm solakka siro nainen) ilmoitti vuosi sitten, etten ylety pohjaan saakka.

Päätettiin että hän saa tuhmailla tosi ison kanssa. Mies löytyi netistä. Sairaan suuri kalu ja terska. Mentiin hotelliin. Pani vaimoni. Äänestä päätellen vaimo tykkäs ja paljon......

Yhteistyössä