Onko mieheni narsisti vai mitä tämä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Narsistin vaimo?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos kaikille vastanneille. Yritän tämän kanssa jotenkin edetä, johonkin suuntaan. En minä jää, kyllä eroan, ihan varmasti. Pitää vaan tietää miten lapsen voi säästää tältä.

Turvakoti on hyvä paikka mihin mennä, jos tulee se tilanne, että pitää nopeasti päästä pois. Selvitä missä sinun paikkakunnalla sellainen on. Käy vaikka katsastamassa paikka ja juttelemassa jonkun kanssa siellä. He ovat näitä tapauksia niin monia varmasti nähneet ja voivat ehkä antaa sinulle jotain hyviä neuvoja.

Olen miettinyt salaa kuvaamista, että saisin todistettua asian edes omille vanhemmilleni, jotka eivät myöskään minua usko. Olen oikeasti puhunut asiasta monille. Kukaan ei vaan usko! Mistä saan välineet kuvata? Läppärissä on kamera, mutta siinä kirkas valo joka näkyy ja kännykkää ei saa asetettua piiloon niin, että saisi hyvää kuvaa. Valvontakamerat erottaa kotoa heti. Millä ihmeellä voisin kuvata?

Miten kuvittelet että tiedän suhde voisi jatkua nyt kun olet kertonut muille että pidät miestä psykopaattina? Miten luulet että nämä joille olet kertonut tulevat suhtautumaan mieheen? Tässä vaiheessa ero on ainoa ratkaisu.

Raha-asioita kannattaa alkaa ajoissa suunnittelemaan myös. Jos teillä on yhteinen tili, niin nosta vaikka vähän kerrallaan itsellesi käteistä jemmaan. Tai suunnittele jotenkin muutoin, miten sinulla on sitten rahaa vähäksi aikaa, kun lähdet. Raha-asiat on tyyppillinen ase, jolla koitetaan kostaa tai kontrolloida.

Voimia ja tsemppiä sulle!!!

• Tykkää
Reactions: Cassyput
Narsismi on luonnehäiriö, ei sitä oikein voikaan diagnosoida. Mutta jos tuon kumppanissa tunnistaa, niin kyllä se vaatii erityistä varautumista ja suunnittelua. Narsisti voi rikkoa henkisesti toisen ihmisen todella pahasti.

pääsin vasta nyt kommentoimaan, huomasin viestisi pari h sitten.

hyvä että olet itsekin päättänyt lähteä.

kuulostaa kamalalta tilanteesi. miehessä on jotain PAHASTI vialla. diagnooseista emme voi tietää, mutta jokin on viksahtanut ja hän ei ole sinulle eikä lapselle hyvää seuraa.

jos pelkäät hänen räjähtävän holtittomasti tms. kun saa tietää aikeesi, etsi valmiiksi turvakoti. varolta!

lapsi traumatisoituu jos hänen oma isänsä tekee hänelle tuollaista. lapset eivät ole tyhmiä. hän kuulee ja näkee. lapsen psyyke ei kestä sitä.

hulluja on monenlaisia! VOIMIA SINULLE !!