V
vaikea puoliso
Vieras
Tapasimme reilu 3 vuotta sitten, ihastuin miehessä ehkä siihen, että hän kehui minua koko ajan ja olin hänen silmissään täydellinen. Ja niin, hän tuntui ihanalta, rehdiltä mieheltä joka vei jalat alta. Pian hän alkoi "erakoiduttaa" minut ystävistä, ja tätä en alussa tajunnut, eli minun piti katkaista kaikki välit miespuolisiin ystäviini, koska mies sanoi että ne miehet eivät tyydy pelkkään ystävyyteen. Uskoin häntä. Jäljelle jäi paras ystäväni Minna, joka siis jo pienestä asti ollut ystävä. Mieheni ei edes tuntenut eikä halunnut tutustua tähän Minnaan, koska hän oli kuulemma lutka. Pian mies kertoi, että Minna oli ollut jakorasia, että hän oli nähnyt Minnan jakelevan ympäriinsä ja liikkuvan huonoissa piireissä. Tämä siis silloin kun minä ja mies ei oltu vielä tavattu. Tunnen Minnan, eikä hän ole sellainen mitä mies väittää. Näinkö mies yrittää puhumalla Minnasta pahaa etten olisi enää Minnan ystävä? No, en ole enkä ikinä jätä ystävääni vaikka hänestä liikkuisi mitä, tunnen ja luotan häneen. Mies haukkuu myös siskoani ja ei tykkää että liikkuisin hänen kanssaan, ja aina kun olen siskoni taikka Minnan kanssa tekemisissä, mies ivailee ja epäilee jos jonkinmoista 
Mies on kieltänyt minulta baarit, ja en saisi juoda alkoholia ilman häntä missään. Olen suostunut tähän, koska mies kertoi syyksi ettei luota minuun, ja kun hän luottaa voin käydä baarissa. Tässä on tullut jo paljon asiaa, tämän tekstin perusteella, onko mieheni narsisti?
Mies on kieltänyt minulta baarit, ja en saisi juoda alkoholia ilman häntä missään. Olen suostunut tähän, koska mies kertoi syyksi ettei luota minuun, ja kun hän luottaa voin käydä baarissa. Tässä on tullut jo paljon asiaa, tämän tekstin perusteella, onko mieheni narsisti?