Onko miehet yleensäkin tällaisia, vai olenko nainut vain surkean miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Provosoiva otsikko joo, vaan en ole sovittelevalla tuulella.

Minun mieheni ei osaa tehdä yhtään mitään, ilman että häntä käsketään tekemään. Ei kodissa, ei elämässä. Ei maksais laskuja, ei osaa hakea töitäkään (on siis työtön, koska en jaksa jatkuvasti osottaa hänelle paikkoja minne hakea)
Ainoa mitä tekee itse on harrastus ja loput ajasta viettää tietokoneella tai valittaen kun ei ole mitään tekemistä.

Hyviä puolia hänessä on, jonka takia en halua häntä jättää, mutta olen väsynyt tällaiseen paskamaiseen tilanteeseen ja en ymmärrä, miten tilanteen saa muuttumaan, enkä kyllä tätäkään jaksa loppuelämääni.

Sun miehes tarvii näköjään äitiä viä, kerta ei osaa ite etes töitä hakee. Ei voi olla aikuinen ihminen noin avuton. Laiska ja saamaton nahjus joka ilmeisesti odottaa että sää teet sen puolesta kaiken valmiiks, että hän saa nauttia omasta olemisesta ja harrastuksistaan. Jos se valittaa että on tylsää niin letkauta takas et tylsyys loppuu kun opettelisit ite niitä töitä hakemaan ja saisit sen työpaikan.

Kuulostaa mun isältä, tosin työ sillä on kun on perheyritys (tosin jos sitä ei olisi niin isä olisi taatusti työtön). Mutta muuten ei osaa tehdä mitään (kaupassakäynti, pyykit, ei se ole ikinä laskuja maksanut, kasannu huonekaluja, lastenhoito jne). Harrastus on hänen koko elämänsä. Enkä ymmärrä miksei äiti eroa siitä.
Ja täytyy sanoa, että meille lapsille isä on näyttänyt ihan väärän miesmallin ja se kostautuu meidän lasten elämässä.

Mä en tuollaista miestä katsois päivääkään!!

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Kuulostaa mun isältä, tosin työ sillä on kun on perheyritys (tosin jos sitä ei olisi niin isä olisi taatusti työtön). Mutta muuten ei osaa tehdä mitään (kaupassakäynti, pyykit, ei se ole ikinä laskuja maksanut, kasannu huonekaluja, lastenhoito jne). Harrastus on hänen koko elämänsä. Enkä ymmärrä miksei äiti eroa siitä.
Ja täytyy sanoa, että meille lapsille isä on näyttänyt ihan väärän miesmallin ja se kostautuu meidän lasten elämässä.

Mä en tuollaista miestä katsois päivääkään!!

Jokainen meistä valitsee elämässä tiensä. Omista vioistaan ei vanhempia kannata syyttää. Vanhemmat eivät voi valita millaisia lapsia saavat, kuten eivät lapsetkaan voi valita vanhempiaan. Harmillista että olet saanut "vääränlaisen" isän, mutta vika ei ole isässäsi vaan sinussa.

Alkuperäinen kirjoittaja i love my dad:
Jokainen meistä valitsee elämässä tiensä. Omista vioistaan ei vanhempia kannata syyttää. Vanhemmat eivät voi valita millaisia lapsia saavat, kuten eivät lapsetkaan voi valita vanhempiaan. Harmillista että olet saanut "vääränlaisen" isän, mutta vika ei ole isässäsi vaan sinussa.

Joopa joo :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei terve mies töitä kaipaa. Jos akka tai sossu elättää niin miks pitäis tehdä töitä?

No nimenomaan. Tajuan kyllä, että minä olen myös syyllinen tilanteeseen. Ku tajuais vielä miten tilanteen saa muutettua!

Yhteistyössä