onko mielestänne poika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
huomenna hoitokuntoinen.eilen illalla oli kuumetta 38,4 ja tänään ei ole ollut.kauhea yskä ja nuha edelleen.en kehtaisi jäädä kotia kun olin viime viikolla kolme päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Katso miten yö menee. Nuha ja yskä ei ole syy olla pois hoidosta, kuume on.

Kyllä kauhea yskä ja nuha on asioita, jotka vaikuttaa lapsen toimintakykyyn ja jaksamiseen. Kuume ei suinkaan ole ainoa asia jonka vuoksi lapsi täytyy pitää kotona.

Mielestäni on. Itse en saa sairaan lapsen hoidosta korvausta, joten jos olen poissa töistä, ei palkkaakaan tule. Kyllä oma lapsi lähtee tarhaan yhden kuumeettoman päivän jälkeen koska kotonakaan ei silloin enää aloillaan pysy ja vaan turhautuu kun ei pääse remuamaan kavereitten kanssa. Nuhaa ja yskää lapsella on ollut paljon ja välillä yskä kestänyt useita viikkoja. En sen takia voisi olla useita viikkoja peräkkäin töistä poissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
täytyy aamulla käydä uudestaan lääkärissä,saa sairaslomaan jatkoa.mies voi jäädä vasta keskiviikosta jos ei ole kunnossa.

ei kovin moni lääkäri anna yskän ja nuhan takia sairaslomaa, ellei sitten ole sellainen yskä mihin saa lääkkeet. Esim. kaverin lapsella infektioastma ja aina kun tulee vähänkin nuhaa, ni piiput on mukana tarhassa kun ei lääkärit sen takia lomaa anna.

Yhteistyössä