Onko mielestänne raiskaus, jos mies ei halua hillitä itseään vaan laukeaa eikä pidä taukoa vaikka niin on sovittu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vastatkaa kaikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä kun joskus käy näin että itse asia on vaan sen pari minuuttia niin alotellaan molemmin puolisella lämmittelyllä..ja sittenkin jos ei homma ole "hanskassa" samaan aikaan niin sitten mies jälki käsittelee..

toimii eikä tarvii murehtia kenenkään saamattomuutta :D

ja miusta ei oo raiskaus vaan jonkin sortin *vaiva*..ennen aikanen siemen syöksy..

Voi hyvänen aika mitä jankutusta!
Raiskaus? HALOOOOOO!
Käsittääkseni se on raiskaus että mies pakottaa naisen yhdyntään.
Nyt käykin niin että nainen toivoo pitkää naintia mutta saakin vähemmän kuin pyysi.
Kyllä nyt lähtee naisen logiikka lapasesta jos tätä alkaa raiskaukseksi miettimään.

Käy ihmeessä tekemässä se rikonilmoitus:
- "Päivää, tekisin rikosilmoituksen raiskauksesta."
- "Jaahas, mitä tapahtui?"
- "No äijän kanssa sovittiin että se panee mua niin kauan että multa lähtee taju mutta se tulikin jo minsan päästä. Arvaa vituttaako kun jäin ilman?"
- "MUHHHAAAAHAAAA HAAAHAAAA *poliisi kimurtelee lattialla ja pitelee vatsaa* Arska hei, sun on ihan pakko kuulla tää hhääähähähäää muahhaahhaaa!!!!"

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Enpä usko että esim. meillä jää yhdynnät lyhyiksi, koska mies ei välittäisi ja olisi niin itsekäs. Varmaan haluaisi pidempään.

Vaan on ollut sellainenkin, joka jaksoi aivan loputtomiin. Ei vissiin tuntenut mitään pakottavaa tarvetta laueta. Se oli melkeinpä vielä rasittavampaa.
Kyllä se niin on että mieluusti ottaa miehen joka kestää hiukan lyhyemmän ajan itse ja hoitaa tosiaan naisen loppuun muilla konsteilla kun taas se malli joka junttaa 5½-tuntia niin että itse meinaa nukahtaa kesken.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
No ei todellakaan ole! Se on raiskaus, jos nainen sanoo että haluaa lopettaa yhdynnän, mutta mies ei lopeta. Et voi käskeä toista olemaan laukeamatta seksiä harrastaessa..... pyytää voi, mutta monille miehille se vaatii harjoitusta että oppii kestävyyttä.

Mutta kyllähän jokainen mies osaa tulla pois naisen sisältä juuri ennen laukeamista, jos vain haluaa. Pakkohan on pystyä, koska naisellahan on oikeus seksin aikana missä tahansa vaiheessa sanoa ei, jolloin miehen on lopetettava vaikka kuinka olisi siemensyöksy tulossa. Ja silloin ei auta sanoa, että se vaatii harjoitusta.

Nojoo mutta siinä voi silti mennä vain se 1-2min..

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
No ei todellakaan ole! Se on raiskaus, jos nainen sanoo että haluaa lopettaa yhdynnän, mutta mies ei lopeta. Et voi käskeä toista olemaan laukeamatta seksiä harrastaessa..... pyytää voi, mutta monille miehille se vaatii harjoitusta että oppii kestävyyttä.

Mutta kyllähän jokainen mies osaa tulla pois naisen sisältä juuri ennen laukeamista, jos vain haluaa. Pakkohan on pystyä, koska naisellahan on oikeus seksin aikana missä tahansa vaiheessa sanoa ei, jolloin miehen on lopetettava vaikka kuinka olisi siemensyöksy tulossa. Ja silloin ei auta sanoa, että se vaatii harjoitusta.

Mä en voi uskoa enkä halua uskoa että ap on tosissaan. Sen verta on paksua tekstiä :snotty:
Mutta kommentoin tuota orgasmipuolta. Väitän että yhtä hyvin mies kun nainen voi saada niin yllättäen orgasmin, ettei vain edes ehdi reagoida mitenkään.

Yhteistyössä