Onko mielestänne reklamaation paikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neytiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neytiri

Aktiivinen jäsen
Ostin tyttärelleni toppapuvun lokakuun alussa, ja sitä on käytetty vain näillä kovilla pakkasilla. Eli sanottaisiko vaikka 20 kertaa.

Pistin pari päivää ennen joulua kovassa lumipyryssä ensimmäisen kerran kiinni tuon hupun karvareunuksen kiinni pukuun.
Ja tänään kun pistin pukua lapsen päälle huomasin että yksi nepparin vastakappale oli irronnut, ja jäänyt siihen hupun puoleiseen neppariin kiinni. Osat siis ovat tallessa, mutta mutta..
Mun mielestä on reklamaation paikka, mutta entä teistä?
Ajattelin mennä pyytämään siihen uuden karvareunuksen, olenko dorka?

Tuota osaa ei mitenkää ole revitty eikä raastettu, vaan annettu nätisti olla.
Tyttö on niin pienikin viellä, että itse ei ole tehnyt tuota.

Meillä kävi samanlainen homma, tosin oli jo valmiiksi puvussa, ennen ensimmäistäkään käyttöä. Myyjä pahoitteli, ettei haalaria voi vaihtaa, kun on loppuunmyyty koon osalta, mutta tarjoutui hyvittämään nepparin vaihdon suutarilla. Suutari ei pyytänyt hommasta mitään, kun oli niin pikku juttu.

No sehän se, kun tässä reunuskunnassa asun ja tuolta pääkaupungista tuon ostin. Ei ole sitten niin mitään menoa sinneppäin, varsinkaan sen liikkeen aukioloaikana. Mutta ehkä sitten pitää kysyä, jos joku tuttu veisi mennessään korjattavaksi. Mutta siis en tarvitse koko pukua sinne? enhän? Sillä Mitäs mä tytölle sitten pakkasella puen päälle?

Voithan soittaa liikkeeseen, laittaa sinne postitse ja pyytää lähettämään korjattuna takaisin? Bensoihin menee näillä pakkasilla varmaan sen verran kiva summa jo käynnistäessä, että pääset halvemmalla korjauttamalla lähisuutarissa sen nepin, jos eivät tuohon suostu... Luulisi kuitenkin, että viitsisivät panostaa reklamaatioidenkin hoitoon. Kysy ihmeessä, älä nöyristele äläkä raivoa. ;)

Minä ostin nettikaupasta ja laitoin asiasta viestiä. Miessään tapauksessa eivät halunneet ottaa haalari heille, se kun olisi kestänyt kohtuuttoman kauan, vaan ehdottivat suoraan, että johonkin paikalliselle suutarille. Soita sinne liikkeeseen ja sovi miten kannattaa toimia, tuskin kukaan vaatii näillä pakkasilla koko haalari pelkän reunuksen nepparin vaihdon vuoksi.

Yhteistyössä