Onko mies kiinnostunut, kun pyytää ulos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mariposa12
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mariposa12

Vieras
Heissan kaikille. Minulla on kysymys sarjassa "tyhmät kysymykset".

Olen uskollinen vaimo ja rakastan miestäni. Olen aika sosiaalinen ja tykkään ihmisistä, miehistä ja naisista. Kaverini ovat sekä miehiä, että naisia. Minä opiskelen eräässä korkeakoulussa ja siellä on mukava mies, jonka kanssa meillä synkkaa henkisesti ja hän on hyvä ihminen, jolla elämänarvot kunnossa, siitä olen varma. Pidän hänestä ystävänä kovasti.
Nyt kuitenkin hämmennyin, kun tämä mies tuli erään tunnin jälkeen luokseni luokassa, odotti minua ja pyysi minua syömään kanssaan. Hän sanoi tarjoavansa. No ajattelin, että ystävänä vaan pyytää, joten suostuin. Hän ehdotti ravintolaakin ja painotti maksavansa kaiken. Mitään ihmeellistä mies ei puhunut, kun olimme ulkona, oli oikeastaan ehkä hieman hiljaisempi, kuin normisti. Mitä ihmettelin, kun ajattelin, että hän haluaa puhua koulunkäynnistä jne. Minulla meni jotenkin jauhot sekaisin.. Homma meni jotenkin henkilökohtaisemmaksi. En enää tiedä, onko hän kiinnostunut minusta kaverina vai haluaako jotakin muuta. Olen useaan otteeseen puhunut miehestäni ja kertonut, paljon hänestä. Hän tietää, että olen varattu. Mies kylläkin kyseli miehestäni ja mm, että onko mieheni hyvä ja ottaako huomioon minua jne.
Mieheni on ihan varma, että mies tahtoo jotakin muutakin minusta. Itse oon vaan jotenkin epävarma. Auttakaa joku! Mitä mies tahtoo, jos tälleen ehdottelee? Ja annoinko vahingossa hänen ymmärtää jotakin, suostumalla ulos.

Tää tyyppi on usein jutellut kanssani ja yllätti minut tietämällä paljon minusta ja minulle tuli jo alkuun tunne, että hän seuraa sitä, mitä teen.

nimimerkki, "kuinka suhtautua"

Juu, ole vaan varovainen, mokoma ei ehkä hallitse tunteitaan.

Tän tyypin olemus ei oo ollenkaan sellainen tyypillisen vonkamiehen olemus. Hän on hieman pidättyväinen, mutta ystävällinen. Tekee vapaaehtoistyötä ja on ystävällinen mummoille, sellainen tyyppi. Siksi olenkin luottanut häneen tähän saakka.. Hän on hieman pidättyväinen ja ei ole seurustellut pitkään aikaan..

Kai olen vain ollut liian sinisilmäinen.. HUH!

Viimeksi muokattu:
On ihastunut, koska olet ystävällinen. Hiljaiset tyypit kiinnostuu sinunkaltaisistasi. Jos ei saa vastakaikua ihastumiselleen, muuttuu pikkuhiljaa tylyksi. Eli makoisia oltavia!

Mies kylläkin kyseli miehestäni ja mm, että onko mieheni hyvä ja ottaako huomioon minua jne.

Tuo, paljasti kaiken oleellisen. Tämä mies on kiinnostunut sinusta ja yrittää päästä pöksyihin. Käyn itsekin naispuolisten kollegoiden kanssa lounaalla usein, mutta en ikinä kysele tuollaisia. A) se ei kuulu minulle B) minua ei kiinnosta tuollaiset toisten yksityisasiat kuten onko mies hyvä ja ottaako hän huomioon.

Kannattaa ottaa etäisyyttä mieheen koska hän vaikuttaa sellaiselta säälittävältä stalkerilta. Jos olisin sinun miehesi niin kyllä minua vituttaisi tuollainen hyvin paljon!

Viimeksi muokattu:
Tän tyypin olemus ei oo ollenkaan sellainen tyypillisen vonkamiehen olemus. Hän on hieman pidättyväinen, mutta ystävällinen. Tekee vapaaehtoistyötä ja on ystävällinen mummoille, sellainen tyyppi. Siksi olenkin luottanut häneen tähän saakka.. Hän on hieman pidättyväinen ja ei ole seurustellut pitkään aikaan..

Kai olen vain ollut liian sinisilmäinen.. HUH!

Voi olla vallan mahdollista että mies vain halua siunsta tukea, haluaa että joku osaa kunnella ja tykkää jutella kanssasi!
Ei ne ihan kaikki miehet nyt ole 'tussun perässä' sillä osahan voi etsiä luotettavaa ystävää, henkilöä jolle voisi kertoa kaikkea!

Viimeksi muokattu:
Tuo, paljasti kaiken oleellisen. Tämä mies on kiinnostunut sinusta ja yrittää päästä pöksyihin. Käyn itsekin naispuolisten kollegoiden kanssa lounaalla usein, mutta en ikinä kysele tuollaisia. A) se ei kuulu minulle B) minua ei kiinnosta tuollaiset toisten yksityisasiat kuten onko mies hyvä ja ottaako hän huomioon.

Olen samaa mieltä, tuo yksi lause paljastaa aika pitkälle miehen ajatuksenkulkua.
Hän on erittäin kiinnostunut sinusta, raapii pikkasen pintaa ja koittaa saada selvyyttä josko sais kiilattua itsensä lähemmäs sinua.

Viimeksi muokattu:
Ap:n pitäisi myös ajatella minkälaisia signaaleja itse antaa kyseiselle miehelle. Tiedän monia naisia jotka rakastavat miesten huomiota ja ruokkivat sitä omalla käytöksellään. Oma mies venaa sitten kiltisti kotona kuin mikäkin aisankannattaja. Petät ennen joulua...

Kuules ap, kyselet (kuten naiset yleensä) aivan väärästä paikasta miehen aivoituksia. Ainoastaan hän itse tietää omat aikomuksensa ja häneltä niitä pitää kysyä. Toki voimme tässä aikamme kuluksi itse kukin heitellä ilmaan veikkauksia miehen tarkoitusperistä, mutta ei niillä loppupeleistä tee yhtään mitään.

Ap:n pitäisi myös ajatella minkälaisia signaaleja itse antaa kyseiselle miehelle. Tiedän monia naisia jotka rakastavat miesten huomiota ja ruokkivat sitä omalla käytöksellään. Oma mies venaa sitten kiltisti kotona kuin mikäkin aisankannattaja. Petät ennen joulua...

Et kuule tunne minua. En todellakaan anna mitään signaaleja. Ja aina puhun omasta miehestäni hyvää myös miespuoleisille ihmisille/kavereille. En oo tyyliin "minihame nainen"!

Viimeksi muokattu:

Uusimmat

Yhteistyössä