Onko mies kiinnostunut minusta kun tekstarissa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iiiiik
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iiiiik

Vieras
Me ollaan siis päivittäin tekstailtu, mutta hyvin asiallisesti. En tiedä yhtään onko miehellä yhtään mitään tunteita sen enempää mua kohtaan koska eihän me oikeastaan edes tunneta. Nyt laittoi viestiin että "halauksia" ja silmäniskuhymiön. Merkkaaks se yhtään mitään??

Minä halaan myös naispuolisia ystäviäni virtuaalisesti ja muutenkin. Saatan laittaa joillekin sydämenkin. Tosin käytän vastaavaa tyyliä kuin ystäväni, enkä muista että olisin ensimmäisenä laittanut halailuviestin.

Silmäniskun kanssa tuo on selvää flirttailua, varsinkin kun mies tekee aloitteen.

[QUOTE="mies";26040086]Minä halaan myös naispuolisia ystäviäni virtuaalisesti ja muutenkin. Saatan laittaa joillekin sydämenkin. Tosin käytän vastaavaa tyyliä kuin ystäväni, enkä muista että olisin ensimmäisenä laittanut halailuviestin.

Silmäniskun kanssa tuo on selvää flirttailua, varsinkin kun mies tekee aloitteen.[/QUOTE]

Siis virtuaalihalailetko sellaisia naisia, joita kohtaan sulla ei ole minkäänlaisia tuntemuksia, muuten vaan? Mä pelästyisin tollasta.

[QUOTE="mies";26040086]Minä halaan myös naispuolisia ystäviäni virtuaalisesti ja muutenkin. Saatan laittaa joillekin sydämenkin. Tosin käytän vastaavaa tyyliä kuin ystäväni, enkä muista että olisin ensimmäisenä laittanut halailuviestin.

Silmäniskun kanssa tuo on selvää flirttailua, varsinkin kun mies tekee aloitteen.[/QUOTE]

Niin mun mielestä tuo silmänisku kertoo enemmän kuin vain pelkkä "halauksia". Koska halata voi pelkällä ystävyydellä toista sukupuolta muutenkin. Mä olen laittanut jotain viestiä koittaakseni kepillä jäätä, sellaista flirttailun tapaista. Ehkä mies on uskaltanut sitten myös laittaa mulle. Tykkään kyllä ettei heti aleta muruttelemaan ja kullittelemaan. Musta sellainen on ällöä jos ei oikeesti kunnolla tunne toista. Hitsi kun mä haluaisin tietää että oisko se vähän ihastunut kuitenkin muhun, mä niin toivon että tää juttu olis muutakin kuin vain joku ohimenevä "äh ei se ollutkaan mun tyyppiä". Monta mutkaa vielä matkassa, mutta mies tuntuu turvalliselta ja monessa asiassa just sellaiselta ihannemieheltä. Haluisin niin rakastua ja löytää sen oikean lopullisen kumppanin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26040147:
Siis virtuaalihalailetko sellaisia naisia, joita kohtaan sulla ei ole minkäänlaisia tuntemuksia, muuten vaan? Mä pelästyisin tollasta.

Jos nainen itse käyttää paljon halailuhymiöitä viesteissään, niin minä käytän samaa tyyliä hänen kanssaan. Tosin saatan muutenkin flirttailla naisten kanssa huvikseni vaikka en olisi heistä kinnostunut seksuaalisesti.

[QUOTE="mies";26040268]Jos nainen itse käyttää paljon halailuhymiöitä viesteissään, niin minä käytän samaa tyyliä hänen kanssaan. Tosin saatan muutenkin flirttailla naisten kanssa huvikseni vaikka en olisi heistä kinnostunut seksuaalisesti.[/QUOTE]

Ja oletko ihan oikeasti mies?

Yhteistyössä