Onko mies kiinnostunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mistä tietää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mistä tietää

Vieras
Tapasin muutama viikko sitten mukavan miehen. Ollaan tavattu muutaman kerran. Viikolla on menojen ( etenkin omieni ) vuoksi todella hankala sopia tapaamisia.

Ennen treffejä viesteiltiin miehen kanssa, jossa kerroin etten halua ( enää ikinä ) parisuhdetta, vaan olisi kiva joskus vaan nähdä ja esim. käydä leffassa tms. Mies vastasi, että olisi valmis parisuhteseen.

Nähtiin sitten yhtenä viikonloppuna ja meillä oli tosi mukava viikonloppu yhdessä. Viikolla viesteiltiin, aamuisin mies laittaa jo aikaisin mulle hyvää huomenta viestejä, kyselee, milloin nähtäisiin jne.. ( vaikka aika mahdotonta on mun yrittää viikolla mitään sopia )

Pääsiäisenä viesteiltiin perjantaina, ja sitten vasta maanantaina. Jotenkin mulla on sellainen tunne, että mahtaako mies elää jotain kaksoiselämää.... mies on siis tosi mukava, mutta tietää etten halua mitään vakavampaa suhdetta. Viikolla ei nähdä laisinkaan, ja viikonloppuisin sitten kyllä. Edellinen suhteeni kariutui siihen, että miehellä oli toinen nainen kuvioissa ollut jo pitemmän aikaa, ja viikonloppuisin oli useasti "työreissussa", eli siis tämän toisen naisen kanssa...

Onkohan mulle jäänyt vaan joku trauma exästä ja sen touhuista, vai olenkohan mä joku toinen nainen miehellä. Ja lisäykseksi vielä, että seksiä ei olla vielä ainakaan harrastettu, pidetty vaan muuten hauskaa :)

Mutta siis mistä mä voin nyt tietää?!! Mikään "toinen nainen" en aio olla koskaan, sillä tiedän, kuinka loukkaavaa pettäminen on sitä petettyä osapuolta kohtaan.

Itse olet sanonut miehelle ettet koskaan enää halua parisuhdetta! Miksi sitten vatvot asiaa pääsi sisällä? Jos olet kerran ilmoittanut ettet halua suhdetta, silloin sulla ei myöskään voi olla mitään odotuksia siltä toiselta. Mitä siis mietit? Sillä miehellä on oikeus pitää vaikka viittä suhdetta samanaikaisesti. Aika kiero olet, jos ilmaiset asian noin, ja nyt alatkin vahtaamaan mitä se mies tekee ja mitä se susta haluaa. Et taida itsekään tietää mitä haluat.

Joo, aloitus tai itse asiassa otsikko oli ihan harhaanjohtava. Vatvon asiaa siksi, että ei ole aikomus olla suhteessa varattuun mieheen, vaikken itse parisuhdetta haluakkaan. Itse petetyksi joutuneena en halua aiheuttaa kenellekään samanlaista "tuskaa" kuin mitä itse olen joutunut kärsimään. Siksipä haluaisinkin selvittää, olenko miehelle "työmatka" viikonloppuna. Musta jokainen sinkkuihminen on vapaa tekemään ihan melkein mitä lystää, mutta varattu ei!

Ja kai niitä nyt herranjestas luulisi olevan sinkkumiehiäkin, jotka haluavat tapailla naisia muttei sitoutua?! En tässä suhteessa pidä kyllä itseäni millään lailla idioottina! Ainoastaan varmistaa, etten ole mikään "toinen nainen" vaikka tässä tapauksessa itse en näin kokisikaan. Kyse on ainoastaan siitä, että olen kyllästynyt ku**päisiin miehiin, ja pettäjiin en koske pitkällä tikullakaan, olkootkin sitten kuinka mukavia ja komeita tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja mistä tietää;29811531:
Joo, aloitus tai itse asiassa otsikko oli ihan harhaanjohtava. Vatvon asiaa siksi, että ei ole aikomus olla suhteessa varattuun mieheen, vaikken itse parisuhdetta haluakkaan. Itse petetyksi joutuneena en halua aiheuttaa kenellekään samanlaista "tuskaa" kuin mitä itse olen joutunut kärsimään. Siksipä haluaisinkin selvittää, olenko miehelle "työmatka" viikonloppuna. Musta jokainen sinkkuihminen on vapaa tekemään ihan melkein mitä lystää, mutta varattu ei!

Ja kai niitä nyt herranjestas luulisi olevan sinkkumiehiäkin, jotka haluavat tapailla naisia muttei sitoutua?! En tässä suhteessa pidä kyllä itseäni millään lailla idioottina! Ainoastaan varmistaa, etten ole mikään "toinen nainen" vaikka tässä tapauksessa itse en näin kokisikaan. Kyse on ainoastaan siitä, että olen kyllästynyt ku**päisiin miehiin, ja pettäjiin en koske pitkällä tikullakaan, olkootkin sitten kuinka mukavia ja komeita tahansa.

Vaikutat katkeralta, kannattaa ensin hyväksyä ja käydä läpi oma menneisyys.

Ja aika itsekäs olet myös; itse et siis ole valmis "antamaan" suhteessa,etkä edes halua suhdetta, mutta toiselta olet valmis vaatimaan asioita. Tuossa tilanteessa mun käsittääkseni miehellä on oikeus tapailla muitakin naisia, koska olet nimenomaan sanonut ette halua suhdetta. Mikä mies haluaisi olla kanssasi; sanot suoraan ettet ole kiinnostunut oikeasta suhteesta, haluat siis vain pitää hauskaa. Ja mies ei saa viettää aikaa muiden naisten kanssa? Mitä hittoa?

Taidan olla melkoisen huono selittämään, mikä on asian ydin tässä aiheessa. Tottakai miehellä saa olla muita naisia vaikka joka sormelle, mutta parisuhteessa eläminen on silti eri asia, kuin tapailla naisia. Siitä tässä on kyse. Mun puolestani mies voi deittailla muita naisia mun ohella niin paljon kuin huvittaa, mutta siinä se raja mulla tulee vastaan, kun kyse on ns. kestävästä parisuhteesta, johon molempien osapuolien tulisi oletuksen mukaan olla sitoutuneita.

Sitä mä tässä pelkään, että olisin rikkomassa jonkun parisuhdetta tietämättäni. Mun mielestä en ole tuossa asiassa, enkä muutenkaan itsekäs. Mieheltä en ole vaatimassa mitään. Mun puolestani saa tapailla muitakin, mutta jos elelee esim. avioliitossa ja tapailee muita, niin se on ehdoton ei mun näkökannasta katsottuna.

Katkera mä en ole, olen vaan väsynyt ja kyllästynyt aloittamaan mitään uutta kestävämpää suhdetta tällä hetkellä, mutta silti on ihan piristävää joskus tapailla miehiä, käydä yhdessä syömässä, leffassa jne..

Ette te parisuhteessa elävät varmaan tykkäisi, jos mies olisi useasti työmatkoilla, mutta todellisuudessa olisikin joku nainen toisella paikkakunnalla, sitä tässä nyt ajan takaa.

Tais nyt mennä monelta ohi ap:n pointti. Ei kyse ole miehen vahtimisesta tai vaatimuksista, vaan siitä, ettei ole miehelle moraalisesti arveluttava ajanviete, jos näin voi sanoa. Eli ettei mies ole luvannut kenellekään toiselle yksiavioisuutta tai uskollisuutta, ja sitten petä tämän ap:n kanssa. Seksikin kun voi tulla vielä kuvioihin. Jos siis itse oikein ymmärsin.

Ap:lle sitten, että et voi oikein mistään tietää. Kannattaa pitää silmät auki, ja tutustua mieheen paremmin. Rivien välistä olin lukevinani, että saattaisit jossain vaiheessa olla parisuhteeseen valmiina, kunhan luottamuksesi miehiin palautuu. Ei nuo mainitsemasi asiat minusta mitenkään yksiselitteisesti kerro mitään, joskaan eivät sulje poiskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mistä tietää;29811427:
Nosto!!
Antakaa nyt pls neuvoja, miten mä voisin varmistaa, etten ole joku "työsuhdematka" miehelle :P

Valitettavasti sitä ei voi tietää. Usein kuitenkin naisen vaisto voi sen kertoa, ei se tosin aina sekään pidä paikkaansa. Vaikeita asioita.

Ota selvää missä mies asuu tai pyydä fb-kaveriksi ja ala stalkkaamaan, sillähän se selviää. Tai sitten vaan teet selväksi, että vaikka et parisuhdetta olekaan vailla niin mikään toinen nainen et halua olla ja päätät luottaa mieheen. Ei kai tollasta voi saadakaan selville kovin helpolla jos harvakseltaan näkee jos ei ole yhteisiä tuttuja tai mies puhu itseään pussiin.

Tais nyt mennä monelta ohi ap:n pointti. Ei kyse ole miehen vahtimisesta tai vaatimuksista, vaan siitä, ettei ole miehelle moraalisesti arveluttava ajanviete, jos näin voi sanoa. Eli ettei mies ole luvannut kenellekään toiselle yksiavioisuutta tai uskollisuutta, ja sitten petä tämän ap:n kanssa. Seksikin kun voi tulla vielä kuvioihin. Jos siis itse oikein ymmärsin.

Ap:lle sitten, että et voi oikein mistään tietää. Kannattaa pitää silmät auki, ja tutustua mieheen paremmin. Rivien välistä olin lukevinani, että saattaisit jossain vaiheessa olla parisuhteeseen valmiina, kunhan luottamuksesi miehiin palautuu. Ei nuo mainitsemasi asiat minusta mitenkään yksiselitteisesti kerro mitään, joskaan eivät sulje poiskaan.

LOISTAVAA!! Vihdoinkin sentään joku joka ymmärsi mun pointin tässä asiassa, hienoa :)!

Täytyy sitten vaan pitää silmät auki ja "kuulostella" voisiko olla merkkejä siitä, että mies olisikin ukkomies joka haluaa vähän pitää hauskaa viikonloppuisin toisaalla. Miehet ( ja miksei naisetkin ) osaavat olla kyllä niin petollisia ja peitellä jälkiään todella aidosti ja huolellisesti kumppaniltaan.

Vakavaan parisuhteeseen en ala enää koskaan. Sen olen tehnyt itselleni jo selväksi. Tämä siis ilman sarvia ja hampaita sekä katkeroitumista. En vaan enää jaksa enkä viitsi aloittaa uudelleen uuden kumppanin kanssa. Yksin on just hyvä, voi tapailla välillä miehiä ja elellä ihan just niinkuin itse haluaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja mistä tietää;29812059:
Vakavaan parisuhteeseen en ala enää koskaan. Sen olen tehnyt itselleni jo selväksi. Tämä siis ilman sarvia ja hampaita sekä katkeroitumista. En vaan enää jaksa enkä viitsi aloittaa uudelleen uuden kumppanin kanssa. Yksin on just hyvä, voi tapailla välillä miehiä ja elellä ihan just niinkuin itse haluaa :)

Heh, ihan on sanat kuin omasta suusta himpun yli vuosi sitten. Ja tässä sitä nyt ollaan, vakavassa parisuhteessa. :D

Ota selvää missä mies asuu tai pyydä fb-kaveriksi ja ala stalkkaamaan, sillähän se selviää. Tai sitten vaan teet selväksi, että vaikka et parisuhdetta olekaan vailla niin mikään toinen nainen et halua olla ja päätät luottaa mieheen. Ei kai tollasta voi saadakaan selville kovin helpolla jos harvakseltaan näkee jos ei ole yhteisiä tuttuja tai mies puhu itseään pussiin.

Niin siis olen käynyt miehen kämpillä ja ollaan fb kavereita. Musta se kämppä oli ihan just sellainen poikamiesboxi, ja siellä fb sivuilla ei ollut mitään kummallista. Yhteisiä tuttuja ei meillä ole...

Jotenkin kuulostaa kyllä hassulta mennä kysymään, että onko se parisuhteessa jonkun kanssa... mutta hmmm.... pitänee sitten vaan katsella tuntosarvet koholla. Onneksi mulla ei ole mitään odotuksia mistään eikä keneltäkään :D

oon pari kertaa elämässäni kuullut noi sanat "en haluu mitään suhdetta". siinä hetkessä sitä kuvittelee, että naiset yleensä puhuvat totta ja tietävät mitä haluavat.

kerran ku rykäsee niin eihän noista meinaa eroon päästä. alkavat just tuollain mustasukkaseksi niinkuin sinäkin. yksi kävi työkaverin kimppuun kun näki meidät ravintolassa, vaikka "en enää ikinä haluu parisuhdetta".

joten eiköhän sunkin ois paras vaan käydä pyytään mieheltä anteeksi, että valehtelit/et tiennyt mitä oikeasti haluat. ja sitten kysyt kohteliaasti oisko mahdollista vielä jatkaa tapaamista vaikka ootkin ollut aika törkee miestä kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mistä tietää;29812082:
Niin siis olen käynyt miehen kämpillä ja ollaan fb kavereita. Musta se kämppä oli ihan just sellainen poikamiesboxi, ja siellä fb sivuilla ei ollut mitään kummallista. Yhteisiä tuttuja ei meillä ole...

Jotenkin kuulostaa kyllä hassulta mennä kysymään, että onko se parisuhteessa jonkun kanssa... mutta hmmm.... pitänee sitten vaan katsella tuntosarvet koholla. Onneksi mulla ei ole mitään odotuksia mistään eikä keneltäkään :D

Tossa tapauksessa aika selkeeltä sinkkumieheltä vaikuttaa. Parisuhdetilannetta ei tarvitse suoraan udella, mut voit tehdä muutoin sille selväksi, ettet ikinä haluaisi olla mikään toinen nainen ja et jos tää mies alkaa vakavissaan tapailemaan jotain muuta, niin haluat siitä tietää. Tietysti jos nyt on yhtään kunnon mies, niin saisit asiasta varmasti kuulla ilman erillisia sopimisiakin.

Heh, ihan on sanat kuin omasta suusta himpun yli vuosi sitten. Ja tässä sitä nyt ollaan, vakavassa parisuhteessa. :D

Onnea sinulle :) elämä on yllätyksiä täynnä, joskus noita ihanan positiivisiakin.

Mulla on kuitenkin syyni, ja vahvat perusteet sille, miksen enää ala uutta suhdetta koskaan rakentamaan. Rakkautta kun on niin monenlaista ja sitä voi saada ihan muualtakin kuin miehiltä :D Onneksi :D

Voihan se mies olla sinuun ihastunutkin, mutta kun sä heti kättelyssä kerroit, ettet halua parisuhdetta, hän yrittää jonkun muun kanssa. Hän on haluakas parisuhteeseen ja koska sitä ei sinulta tule saamaan, haussa on joku toinen. Itseään suojellakseen hänen todellakin kannattaisi pysyä sinusta erossa. Ootte niin eri vaiheissa elämässänne.

oon pari kertaa elämässäni kuullut noi sanat "en haluu mitään suhdetta". siinä hetkessä sitä kuvittelee, että naiset yleensä puhuvat totta ja tietävät mitä haluavat.

kerran ku rykäsee niin eihän noista meinaa eroon päästä. alkavat just tuollain mustasukkaseksi niinkuin sinäkin. yksi kävi työkaverin kimppuun kun näki meidät ravintolassa, vaikka "en enää ikinä haluu parisuhdetta".

joten eiköhän sunkin ois paras vaan käydä pyytään mieheltä anteeksi, että valehtelit/et tiennyt mitä oikeasti haluat. ja sitten kysyt kohteliaasti oisko mahdollista vielä jatkaa tapaamista vaikka ootkin ollut aika törkee miestä kohtaan.

No haloo pelimies!!! Voit olla kuule satavarma siitä, että tässä ei ole kyse millään tavalla mustasukkaisuudesta, enkä todellakaan ole mitään miestä tässä elämääni etsimässä. Musta mulla ei siinä mielessä ole mitään aihetta pyydellä keneltäkään mitään anteeksi. Voi luoja!! Vai oon ollut oikein törkee, huh heijaa!!! Että te miehet ootte tyhmiä :D

a) Sinä et halua parisuhdetta, mutta miehelle kelpaisi
b) Tapaamiset on hankalia järjestää sinun aikataulujesi vuoksi
c) Mies asuu yksin poikamiesboxissa
d) Yllämainituista syistä epäilet miehen viettävän kaksoiselämää????

Jätä se sika heti.

[QUOTE="zxc";29812121]Voihan se mies olla sinuun ihastunutkin, mutta kun sä heti kättelyssä kerroit, ettet halua parisuhdetta, hän yrittää jonkun muun kanssa. Hän on haluakas parisuhteeseen ja koska sitä ei sinulta tule saamaan, haussa on joku toinen. Itseään suojellakseen hänen todellakin kannattaisi pysyä sinusta erossa. Ootte niin eri vaiheissa elämässänne.[/QUOTE]

No musta vaan on reilua heti kertoa, mitä haluaa, kuin että antaa toisen ymmärtää ihan väärin. Ei siinä musta sen kummepaa ole, vastaa vaan rehellisesti kun kysytään. Suoraan kysymykseen suora vastaus :D

Ymmärrän AP:tä ihan täysin. Jos tapaan jonku kiinnostavan ihmisen, mun on ihan pakko alkaa jollain tapaa aina kontrolloimaan sen elämää. Aluks mulle riittää ihan vaan, että saan sen muuttaan esim sen aikatauluja mun takia tai jotain, mut panokset kovenee kokoajan...

Paras oli pari vuotta sit ku sanoin yhdelle 8v vanhemmalle miehelle päivää ennen tapaamista, että haluan hänen kanssaan lapsia. En mennyt tapaamiseen enkä enää ikinä vastannut puheluihin :D

Yhteistyössä