onko mies liian nuori?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anni

Vieras
Eräs vaalea mies on vienyt jalat alta.Ainakin minun mielestäni hyvän näköinen ja kokoinen,tuntuu olevan kiinnostunutkin.

Jalat alta meinasi viedä myös miehen iän kuuleminen:ikäeromme oli n.10 vuotta ,minun hyväkseni.
Voi erkki,olen aina ajatellut,että miehen pitää olla naista vanhempi.Mutta entäs nyt? Todella mukava ja miellyttävä mies,ei tosin tiedä tarkkaa ikääni.

Miehet,miloin mielestänne nainen on liian ""vanha"" teille?Mikä on ""sopiva"" ikäero?

...mieti sellaista asiaa, mulla on ollut parikin nuorempaa, toinen jopa 14v nuorempi, hauskaa oli ja ollaan vieläkin kavereita, vaikkei enää mennäkkään sänkyyn...
Koska molemmilla on omat jutut menossa...

parhaat opetuke ja seksinautinnot olen saanut 10-16 v itseani vanhemmalta naiselta.suosittelen poikasille ja varttuneillekin miehille.kokemus je on kun tekee leikista mieluisen.

Itsellä on kokemusta erilaisista ikäeroista. Nuorin oli 17 vuotta nuorempi ja vanhin oli 10 vuotta vanhempi. Tällä hetkellä on naiseni 11 vuotta nuorempi.
Aika yksilöllinen juttu. Asia riippuu paljon miehen fyysisestä iästä. Itse olen näyttänyt vähintään viisi vuotta nuoremmalta ja vanhemmat naiset ovat rupsahtaneet päälle viisikymppisenä liikaa. Moni mies taas voi näyttää viisi vuotta ikäistään vanhemmalta.
Jos fyysinen ja henkinen puoli synkkaa hyvin, ei iällä ole merkitystä. Pitää vain ajatella, mikä on tilanne esim. 10 vuoden päästä. Naisella pitää olla hyvä itsetunto ja sisäistä säteilyä. Ei siinä silloin tule mieleen katsella nuorempia. Täytyy sanoa, että seksi on ollut parasta vanhempien naisten kanssa. On mahtava huomata, että vanhempi nainen on sinut seksuaalisuutensa kanssa eikä tarvitse turhaan opettaa seksin saloihin.

Niin, tämähän oli erotiikka-osasto. Ei viisikymppinen mies halua käyttää enää aikaa seksin opettamiseen. Minusta on uskomatonta tavata nainen joka ei vielä 45-vuotiaana ole harrastanut suuseksiä. Päälle viisikymppinen nainen on jopa niellyt sisällönkin ja sanonut sen olevan ravitsevaa. Siinä on melkoinen ero.

Juu, ymmärrän tuon, mutta jos kyse on tosiaan parisuhteesta ja siihen kuuluvasta seksistä, niin minusta opettaminen ei milloinkaan ole myöhäistä. Kukaan ei tunne toista ja toisen haluja ennen kuin oppii ja opettelee ne tuntemaan ikään katsomatta. Minä uskoisin että monikin viivikymppinen mies on valmis käyttämään aikaa opettamiseen. Ainakinkohdalleni on sattunut useampi viivikmppinenmies joa on tarjoutunut vaikka orjakseni;) Ps. mulla ikää 36v.

No mutta, sinähän saat suoritettua ylemmän korkeakoulututkinnon, jos monikin viisikymppinen opettaa. Minulle voisi sitten suorittaa opinnäytteen.
Minulle on ollut aina seksi luonnollinen kahden ihmisen kerrankin veroton nautinto. Vaikea on ollut joskus ymmärtää, että joku voisi olla niin estynyt, mitä on ollut. Vanhemmalla naisella on harvemmin ollut estyneisyyttä.

En sanonut että monikin viisikymppinen opettaa, vaan että on tarjoutunut opettamaan, siinä on eroa. Estyneisyyden vuoksi en ole kieltäytynyt kuitenkaan. Minä luulen että monikaan viisikymppinen mies ei edes tiedä miten naiselle tuotetaan nautintoa, voi olla, että olisin joutunut itse opastamaan, jos olisin suostunut ehdotksiin :) Mutta se on vain luuloa. Kuvittelen olevani hyvinkin estoton.

Voi olla, että tällaisille miehille on piintynyt avioliitossa opittuja tapoja eli ei ole ollut mielikuvitusta. Mitä sitä oppisi myöhemminkään.
Vähän sama juttu kuin tanssissa. Harrastan itse tanssimista ja olen usein joutunut naisille opettamaan, miten pyöritään valssissa molempiin suuntaan. Eivät ole oppineet, koska aviomies on pyörittänyt aina samaan suuntaan.
Minusta seksissä on kaikki sellainen sallittua, mikä ei alista vastakkaista sukupuolta.

Kaipa se sitten on niin sekä tanssissa että seksissä että kun mies vie niin täytyy toivoa että mies on taitava eikä totuttuihin kaavoihin kangistunut. Joskus seksissä kuitenkin nainen on se joka vie, silloin täytyy toivoa ettei ole kovin estynyt mies matkassa, ettei tarvitse alkaa opettamaan ;)

Uskoisin, että jos nainen on sopivan aktiivinen ja osoittaa haluavansa miestä, pystyy mies yllättäviin suorituksiin. Minulle on sattunut pari kertaa tajunnan räjäyttävät naiset. Tuntui viikonlopun aikana, ettei mikään riitä vaan aina vaan pysyi uudelleen .
Tottahan se on: Valssiinkin tarvitaan kaksi.

Samoin, jos mies on halukas ja intohimoinen sekä myöskin näyttää sen, se jo itsessään poistaa estoja, kun ei tarvitse miettiä ""kelpaako tai mitä toinen ajattelee""... silloin on helppo heittäytyä vain nauttimaan, täysillä.

Niin, että ei se ikä vaan se tilanne sinänsä on ratkaisevaa...

Osuit muuten naulan kantaan. Itselläni oli yhteen aikaan menossa rouvien viihdytyskausi. Melkeinpä kaikki valittivat, etteivät saa huomiota mieheltään eli eivät tunne itseään halutuiksi.
Voi ukkoparkoja, kun eivät tajunneet minkälainen seksipeto makasi vieressä. Pari rouvaa laittoi jälkeen päin viestiä, että pelastin heidän avioliittonsa, koska huomasivat olevansa vielä viehättäviä naisia, jotka voivat nauttia seksistä.
Pisin suhde kesti yli kolme vuotta ja koko ajan väitti rouva, että pitäisi elää puoli vuotta selibaatissa, ellei hän tekisi aloitetta. En ymmärrä.

Niin, ei ollut yllätys varmasti itsellesikään. Kyllä pystyy lukemaan rivien välistä, että itsetuntosi on kohdallaan. Olen vaan kuulut sellaisiakin stereotypioita, että suomalainen mies ei kestä itsevarmoja naisia.
Onkohan jopa niin, että sängyssä itsevarma nainen saa miehen varpailleen.

Tupulle sen verran, että tuntuisi tilanne melkoisen absurdilta. Kun ihmiset alkavat olla yli 40-vuotiaita, tilanne hieman tasoittuu. Molemmilla alkaa olla kuitenkin jo elämänkokemusta ja perspektiiviä elämän eri osa-alueisiin. Minua ainakin häiritsi vuosikymmen, joka oli kumppaniltani jäänyt kokematta (ikä-eroa oli 17 vuotta). Tuntui, ettei oltu oikein samalla aaltopituudella.
Sama epäsuhta toistuu sitten, kun alkaa 70 vuotta lähestymään vanhemmalla osapuolella. Tulee fysiikan lait mukaan. Onneksi minulla on suvun puolesta hyvät ikägeenit ja olen ajatellut seksiä jatkuvan yli kasikymppiseksi.

Eki hei... nyt ollaan erotiikka-palstalla eli kuvittelepa tilanne (jotain kokemusta kun tuntuu löytyvän) ja vastaa vain kysymyksiini! Vai häiritseekö tuo kun ikäero on noin päin naisen eduksi?

Näyttää noita vale-ekiä olevan liikkeellä.
Jos on todella noin iso ikäero, voi sanoa, ettei ole naisen hyväksi. Kun muistan itseäni ja ikätovereita tuon ikäisenä, oli ainoa elämänkatsomus kokemusten etsiminen. Tuo taitaa mennä sille osastolle. Loppupeleissä poika katselee samanikäisiä tyttöjä.
Näkeehän noita senssi-ilmoituksia: -Poika etsii kypsää naista opettamaan seksin aakkosia.
Naisen motiiveista en voi sanoa mitään.

Yhteistyössä