onko mies liian nuori?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ne mun kavaljeerit ainakaan olleet varpaillaan, kyllä ne olivat ihan sitä mitä halusinkin ;) Ehkä en kuitenkaan pokannut ketään mukaan puoliväkisin, vaan annoin vain ymmärtää ja miehen tehdä aloitteen. Siinä se salaisuus oikeanlaisen koekaniinin löytämiseen taisi olla. Jos olisin jonkun puoliväkisin raahannut mukaani, voi olla että olisin kyllä ollut liian ""pelottava"" tapaus ;)

Siis kerro nyt vähän edes! Vasta parikymppinen poika- voiko siitä olla suhteeseen kolmikymppisen naisen kanssa? Noin ajateltuna heti vähenee ikäero muutamalla ""tärkeällä"" vuodella? Onko joku mies oikeasti joskus ihastunut näin (ei vain sänkyseuraa saadakseen)? Kertokaa...

Ihan uskon onnistuvan ja jos kaatuu niin tuskin ikäeroon ainakaan... olen nähnyt vanhempieni hyvän avioliiton tuon kaltaisesta ikäerosta huolimatta (äiti on isää vanhempi). Onnea!

Elämässä kaikki on mahdollista. Tunteet, yhteensopivuus, kaikki tämä ei ole kiinni iästä. Minä olen nyk. aviomiestäni vanhempi. Luulisi minun olevan se heikompi itesetuntoinen, mutta näin ei ole. Mieheni rakastaa minua täysillä yhä aina vain. Minä taas saatan hullaantua joskus itseäni 10 - 15 vuotta vanhempiinkin miehiin, vaikkakin näillä nuoremmilla on puolensa.

Aivan sama, vaika olisimme kaikki saman ikäisiä. Ratkaisevaa on luonne ja elämänasenne.

Ikäerolla on merkitystä silloin, kun toinen on vielä lapsi/nuori, mutta ei enää aikuisiällä, vanhempanakaan.

Itse lähestyn 40-synttäreitä,mies on 28-vee.
Ajattelin viimein tehdä itse aloitteen,kun kumpikin vain nyhjää saamatta mitään aikaiseksi. Iän kuuleminen nostattikin melkoisen rimakauhun.Ei helkkari,mitähän sekin ajattelis jos tämänikäinen eukko alkais jotain ehdottelemaan?

Jään siis edelleen odottelemaan hänen aloitettaan,tai sitten yritän vielä kerätä rohkeutta.

Vaaleat hiukset ja parransänki kun suorastaan houkuttelevat koskemaan....

Pidän kovasti noin 10-vuotta itseäni nuoremmista miehistä, siis noin yleisesti ottaen. Poikkeuksia tietysti on.
Yli 50-vuotiaat miehet ovat hyvin usein rupsahteneita ja kaljamahaisia. Myös heidän asenteensa on usein setämäisen alentuva ja samalla jotenkin tosikkomaisen ahdistunut.
Juopuessaan he itkevät exänsä perään ja odottavat, että nainen toimii heidän terapeuttinaan ja ymmärtäjänään.

hmmm. Minun ikähaarukkani on minua ehkä 13 vuotta nuorempi tai sitten max. 15 vuotta vanhempi. Tai jotain siltä väliltä. Kuitenkin niin ettei hän voisi olla isäni enkä minä hänen äitinsä.. noin suunnilleen ;)

Ei ole miehesi liian nuori jos elämänkokemuksenne kuitenkin täsmäävät jollain lailla.

Joskus tapaa harvinaisia 50 v. ukkoja joilla on timmimpi kroppa kuin nyk mieskaverillani (35v). Eikä pelkästään kroppa, vaan myös intoa ja himoa riittää.. namia namia.

Nyt Satu heitit pahan. Vai ollaan tässä ukkoja ! Onneksi puhuit myös poikkeuksista. Jos 40-vuotias naisystäväni kuulisi minua kutsuttavan ukoksi, olisi naurussa pitämistä. Esim. sänkyhommissa hän on paljon laiskempi.
Avomiehensä oli minua 10 vuotta nuorempi ja olemus on jo kuusikymppisen.
Tätä juuri tarkoitan, että ikäero tasoittuu vanhemmiten, MUTTA ratkaisevaa on perintötekijät. Jotkut kerta kaikkiaan vanhenevat nopeammin. Ihanne on esim. 12 vuotta ikäeroa ja nopeammin vanheneva olisi tietenkin nuorempi. Meillä on tilanne tasainen, koska käyn täysin nelikymppisestä ja uskon, että yhteiseloa riittää vielä pitkään. Täytyy kyllä sanoa, että ystävättareni on niin nuoren näköinen, että voisi seurustella myös kolmikymppisen kanssa.
Jos säteilet tarmoa ja iloisuutta, putoaa helposti muutama vuosi pois.

Anna palaa Anni!
Nainen yleensä ymmärtää, missä mennään silloin, kun mies on nuorempi. Ota irti kaikki, mitä saat ja nauti täysin rinnoin.

Joskus, joskus kaukana tulevaisuudessa voit muistella sitä, kuinka ihanaa se oli. Nauti herkusta!

heh heh. Sori. Minä nyt kutsun ukoksi tätä kolmevitostakin toisinaan.. joten se siitä.

Mutta, mutta ei se vanheneminen ole pelkästään perintötekijöistä kiinni. Paljon voi itsekin tehdä sen eteen että ainakin kroppa pysyy kunnossa.. Ja sehän se miehen tärkein puoli on ;)

Vaikka mies kuinka väittää olevansa viriili, nuorekas, pystyvä jaksava ja vaikka mitä, on hän usein naisen silmissä jotain aivan muuta.
Jostain syystä monilla miehillä on taipumus kuvitella itsestään aivan liikoja. Tuo varmaan johtuu hormooneista. Miehen on yksinkertaisesti vaikea myöntää:OLEN VANHA!

Naisen silmin katsottuna tilanne on jotain aivan muuta. Luulen, että mies ei kykene ymmärtämään, mitä nainen visuaalisesti miehessä näkee. Mies ymmärtää vain sen, mitä hän itse naisessa näkee.

Nuori miehen vartalo on yksinkertaisesti komeampi ja haluttavampi, kuin vanha ja ikääntynyt, olkoonkin treenattu ja hoikka.

Sessi on aivan oikeassa. Olen itse 45-vuotias, enkä kuvittele kropastani, enkä taidoistani mitään ihmeellistä. Tiedän tasan tarkaan, kuinka vanha olen ja pystyn ainoastaan pitämään tervellisillä elämäntavoilla huolen vartalostani.
Minulla on miesystävä, joka on 9-vuotta nuorempi. Hän saa minut eritäin tyytyväiseksi joka suhteessa.
En ollenkaan uskottele itselleni, että tämä kestää ikuisuuden, uskon siihen, että me nautimme molemmat tästä hetkestä.

Yhteistyössä