Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minulla sama juttuAlkuperäinen kirjoittaja 06.03.2006 klo 09:28 Kyllä on kirjoitti:parantunut. Exästä kuoritui vuosien myötä narsistinen juoppo. Nykyinen mieheni on vaan niin :heart: . Huolehtiva, rakastava, itsenäinen, vahva, kotona-viihtyvä, ihana mies ja isä.
Me oltiin mieheni kanssa 2,5v. erossa minun lähdettyäni 2 lapsen kanssa, siinä välissäkin oli kaksi seurustelua mutta ei napannut...Halusin palata lasteni isän luo ja onnekseni hän otti meidät takasin. Huomasin että mies ei vaihtamalla parane...viat vain muuttuvat,joten valitsin mieluummin tutun ja turvallisen kuin rupean uuden miehen vikoja etsimään. Opettelin hyväksymään mieheni semmoisena kuin hän on. Tosin ymmärrän hyvin että joidenkin mielestä mies paranee kuin paraneekin vaihtamalla jos kuvioihin liittyy esim. alkoholi tai pettäminen.Meidän tilanteessa alkoholi ei ole ollut ongelma,eikä pettäminenkään... vain oma haveeni täydellisestä miehestä.Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2006 klo 21:34 hamtaro harmaana kirjoitti:En tiedä parantuiko mies vaihtamalla. Entinenkin kuuden vuoden suhde oli hyvä. Itse vain en nuorena seurustelun aloittaneena jaksanut paneutua parisuhteeseen perhe-elämästä puhumattakaan. Muutaman vuoden sinkkuaika sitten opetti arvostamaan parisuhdetta.
Nykyinen mies on ihana ja nyt osaan arvostaa häntä sellaisena kuin hän on. Nuorempana hain aina jotain parempaa. Enkä ymmärtänyt, että niitä ärsyttäviä tapoja ja vikoja on itsessäkin. Nyt olen paljon suvaitsevampi ja käsitän, että kaikki ei aina tapahdu minun toiveitteni ja halujeni mukaisesti. Osaan siis ottaa mieheni tunteet ja tarpeet paremmin huomioon.
No voi jestas, kyllä olisin mielissäni jos olisin sinulle se "kolmas: pieni, ruma ja aika köyhäkin eli mukava mies!! Mikäs sen mukavampaa paitsi olla luuseri ja alkkari vielä lisäksi. Missä sinun ja miehesi ITSETUNTO??!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2006 klo 18:44 Viivi kirjoitti:Mull'on nyt kolmas mies. :saint: Ensin nuorena lyhyt avioliitto luuserin kanssa, perään pitkä avoliitto alkoholisoituvan luuserin kanssa... Mikä lie viirannut sillon nuorempana, kun tuommosia valitsin. Sitten tämä kolmas tuli elämään ensin ystävänä, kunnes huomasin, että mukavistakin miehistä voi tykätä. On pieni, ruma ja aika köyhäkin, mutta sydän puhdasta kultaa!!! :heart: Ja ihana isä meidän 1,5 v. pikku-ukkelille! Eli paranee vaihtamalla jos maltaa etsiä sitä parempaa, mikä asia sitten itselle sitä parempaa tarkoittaakaan =)