Onko miesten pakko olla välillä ääliöitä?

No huomaa että mies on sut hyvin koulinut. Kieltämättä oikea kuningas. Se muuten on että kun itse elää sitä arkea niin varmaan ajattelee että kaikki omassa elämässä on tavallista. Ja ihmettelee miten muut voi kommentoida sitä että joutuu viemään lapset pois kotoa että mies saa katsoa rauhassa telkkaa. No mun mielestä se on omituista että telkkari menee omien lasten edelle, että ne häiritsee.

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Toi itsensä mukaan vetäminen joka asiassa tuo mieleen exän :D Ihan sama mitä sille sano niin minäminäminä....ja kauhee valitus koko ajan, ruoka on AINA kuivaa tai mautonta, leffat tylsiä...miten sitä kukaan jaksaa elääkään kun kaikki on aina niin huonosti?!

Joo meni vähän vierestä mutta tulipa vaan mieleen :D :ashamed: :whistle:

Tuokin kyllä ruokia ja leffoja arvostelee mutta minun tekemää ruokaa ei arvostele ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No huomaa että mies on sut hyvin koulinut. Kieltämättä oikea kuningas. Se muuten on että kun itse elää sitä arkea niin varmaan ajattelee että kaikki omassa elämässä on tavallista. Ja ihmettelee miten muut voi kommentoida sitä että joutuu viemään lapset pois kotoa että mies saa katsoa rauhassa telkkaa. No mun mielestä se on omituista että telkkari menee omien lasten edelle, että ne häiritsee.

Eikö sinun mies halua katsoa mitään ohjelmaa ilman että lapset kysyy ja pyytää koko ajan?
Meillä on kyllä minun oma isäkin halunnut katsoa mäkihypyn, formulat, jääkiekon, uutiset rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Tän kaiken takiako kaipaan välillä tosissani exää joka kohtali minua kuin kukkaa kämmenellä :snotty: :snotty:

Voithan sä toivoa nyksältäkin erikoishyvää kohtelua. Kyllä sä vaan sen ansaitset.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Eikö sinun mies halua katsoa mitään ohjelmaa ilman että lapset kysyy ja pyytää koko ajan?
Meillä on kyllä minun oma isäkin halunnut katsoa mäkihypyn, formulat, jääkiekon, uutiset rauhassa.[/quote]

I rest my case :D
Mutta toivottavasti sun poika ja/tai tytär toisi sit sellaisen muutoksen tulevaisuuteen että molemmat tekisivät tollasia juttuja toisilleen liitoissaan.
Niin että tytär vaatisi että hällä olisi omaa aikaa, eikä vain niin että hänkin sitten hyssyttelisi lapsia ettei mies hermostu.

Meillä on kyllä minun oma isäkin halunnut katsoa mäkihypyn, formulat, jääkiekon, uutiset rauhassa.
Mä haluan katsoa mm uutiset rauhassa. Enkä edes ole mies. Mutta en mäkään ole mennyt koohottamaan lapsilleni jotain asiaa silloin, kun he ovat katsoneet vaikkapa Pikku kakkosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tän kaiken takiako kaipaan välillä tosissani exää joka kohtali minua kuin kukkaa kämmenellä :snotty: :snotty:

Voithan sä toivoa nyksältäkin erikoishyvää kohtelua. Kyllä sä vaan sen ansaitset.

En minä tuota jättää halua. Mutta ... Tiedän ettei se tule koskaan kohtelemaan minua niin hyvin.
Enkä minä muuten entistä edes kaipaa, ehkä vaan sitä tunnetta "olla turvassa ja rakastettu"?! =)

Kyllä sille väsyneenä seksi kelpaa mutta ei keskustelu :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä haluan katsoa mm uutiset rauhassa. Enkä edes ole mies. Mutta en mäkään ole mennyt koohottamaan lapsilleni jotain asiaa silloin, kun he ovat katsoneet vaikkapa Pikku kakkosta.

Kyllä minäkin välillä yritän paneutua johonkin mielenkiintoiseen ohjelmaan mutta usein mies jotain sanoo sillon ja vetäsee sitte herneet nekkuun kun en kuule kun keskityn :ashamed: Katselen sitten sillai sivusilmällä/-korvalla ;)

Kyllä minäkin välillä yritän paneutua johonkin mielenkiintoiseen ohjelmaan mutta usein mies jotain sanoo sillon ja vetäsee sitte herneet nekkuun kun en kuule kun keskityn :ashamed: Katselen sitten sillai sivusilmällä/-korvalla ;)
Keskity siihen ohjelmaan äläkä siihen, mitä miehesi sanoo. Kun klerran mies tarvitsee katsomisrauhan, tarvitset sinäkin. Jos kiskoo herneitä nenään, osta huomenna uusi pussillinen palkoja valmiiksi jääkaappiin.

Keskity siihen ohjelmaan äläkä siihen, mitä miehesi sanoo. Kun klerran mies tarvitsee katsomisrauhan, tarvitset sinäkin. Jos kiskoo herneitä nenään, osta huomenna uusi pussillinen palkoja valmiiksi jääkaappiin.

=) :flower:

Minä annan miehelle seksiä ettei se suutu. Kerroin asiasta sille ja se sanoi että pitää sanoa suoraan jos ei halua. Nyt yritti lääppiä ja silitellä minun poskea ja sanoin että en halua että koskee niin nyt sitten suuttu siitä :o "Älä koske, älä tee sitä, älä tee tätä" jäkäjäkäjäkä.
En minä enää tiedä mitä tuo haluaa |O |O

Niin, tai sitten opettelet avaamaan suusi ja muistutat miestäsi hänen tv-hetkistään ja sanot, että tästä lähtien sinullakin on sellaisia? Tai siten jatkatte noin ja sinä pidät sitten mölyt mahassasi ja katkeruuden poissa mielestäsi. Oma valinta, ei se sen vaikeampaa ole.

Ei munkaan mies mikään täydellinen ole,ei kukaan oo mut mitä toinen saa "etuja" eli omaa aikaa yksikseen, on toinenkin oikeutettu siihen yhtälailla. Typerää antaa pitää itseään jalkamattona että herra saa katsoa telkkaria rauhassa ja sä et saa yhtikäs mitään itsellesi vastineeksi siitä että vaivaudut lasten kanssa pois siksi aikaa.
Mä pistäsin ukon keskenään muualle kattoo niitä kisoja jos ei niitä kotona voi kattoa muun perheen ollessa paikalla.

Kuningas, mua rupesi ihan naurattamaan tuo Rukoilijasirkan nimitys. :D
Mutta joo, ei ole ehkä naurun asia, tai sua tuskin yhtään naurattaa kun miehesi käyttäytyy kuin ääliö.
Sitä vaan että pitäähän sen, aikuisen ihmisen, tajuta että se rauha suodaan myös sulle, turha siitä on pillastua, se on joo ääliömäistä!
Ja mitä tohon kotoa lähtemiseen tulee niin mikäs siinä kun se teillä on tapana eikä tunnu sua häiritsevän (?), kaikilla meillä on tapamme.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Kuningas, mua rupesi ihan naurattamaan tuo Rukoilijasirkan nimitys. :D
Mutta joo, ei ole ehkä naurun asia, tai sua tuskin yhtään naurattaa kun miehesi käyttäytyy kuin ääliö.
Sitä vaan että pitäähän sen, aikuisen ihmisen, tajuta että se rauha suodaan myös sulle, turha siitä on pillastua, se on joo ääliömäistä!
Ja mitä tohon kotoa lähtemiseen tulee niin mikäs siinä kun se teillä on tapana eikä tunnu sua häiritsevän (?), kaikilla meillä on tapamme.. :whistle:

Ei se kotoa lähteminen minua sillä tavalla häiritse, enemmän häiritsee se nalkuttaminen ja tiuskiminen minkä se saa aikaan että jäätäis kotiin :D :D

Ei se kotoa lähteminen minua sillä tavalla häiritse, enemmän häiritsee se nalkuttaminen ja tiuskiminen minkä se saa aikaan että jäätäis kotiin :D :D

Voin vain kuvitella. Mutta tosiaan, sulle täytyy suoda myös omaa rauhaa, kiristät vaikka seksillä!! ;):D
Mä en muuten ymmärrä että miksi tuon omani on pitänyt edes alkaa seurata formuloita, ei se seurannut kun yhdessä alettiin olemaan, varmaan pojan syntymän jälkeen vasta.
Tosin katsoo vaan koosteet, mä olen kieltänyt sitä hankkimasta mitään formulakanavaa.. *kuningatar :D *

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

Voin vain kuvitella. Mutta tosiaan, sulle täytyy suoda myös omaa rauhaa, kiristät vaikka seksillä!! ;):D
Mä en muuten ymmärrä että miksi tuon omani on pitänyt edes alkaa seurata formuloita, ei se seurannut kun yhdessä alettiin olemaan, varmaan pojan syntymän jälkeen vasta.
Tosin katsoo vaan koosteet, mä olen kieltänyt sitä hankkimasta mitään formulakanavaa.. *kuningatar :D *

:laugh:

Mitä ihmeellistä siinä on, että antaa toiselle välillä rauhan katsella lempiohjelmaansa?? Tosi omituisia kommentteja, heti ollaan mollaamassa kuninkaaksi tms.. En ymmärrä..

Yhteistyössä