Onko Milanna saanut uudet bannit? kertokaas mitä eilen on täällä tapahtunut? Kaikki ketjut poistettu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tietämätön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannattaa tänne kirjoittaa miehestä tunnistettavasti sekä hänen kännisistä avautumisistaan ja toilailuistaan, ex-puolisosta jne. Jos oma mieheni tuollasta puuhailisi selän takana, olisi pian entinen.

en mä saanut siitä banaania, voi voi taas....

ja niin ja taas mä ärsytän teitä eikö näin? Silti minusta aina on ja tulee olemaan aloituksia

Aatteletko sää, että olet joku suurikin julkkis, kun saat huomiota palstalla??

Nyt vähän järki käteen Venakko- jos joku kopioisi vähän näitä siun juttujasi ja lähettäisi lastensuojeluviranomaisille niin helposti otettais sulta lapset pois. Ei ole tervettä tämä sinun
nettikäyttäytyminen. Varoitan sua siis hyväntahtoisesti,ole nyt vähän aikuisempi,jooko?. Jännää vaan että tykkäät kaikenlaisesta huomiosta, siitäkin että sinnuu kiusataan. Siitä jo pitäisi varoituskellot itselläsi soida! Ajattele että kaikki nää sun jutut säilyy netissä vuosikymmenet ja joku päivä lapsesi niitä lukevat. osaatko ajatella muita kuin itseäsi??

Yhdessä ketjussa oli jonkun miehen kuva ja moni epääli, että kyseessä täysin sivullinen ihminen. Sekö on sitten fiksua liittää tuollaaseen soppaan mukaan täysin viaton ihminen nimen kanssa ja sitten Savanna vielä hyikytteli kuinka ruma mies vaikka mun mielestä se oli ihan tavallinen suomalaanen mies.

tästä olen kyllä ehdottomasti samaa mieltä, parempi poistaa ketju jos on epäilyskin siitä että ko miehellä ei ole mitään tekemistä Savannan kanssa, ja vaikka olisikin ollut se uusi mies, niin ei kenenkään tarvitse hänen kuviaan tänne linkitellä koska suostumusta tuskin on asiaan kysytty. Samaa mieltä myös siitä että kuvan mies oli ihan tavallinen suomalainen mies olemukseltaan.

[QUOTE="vieras";23251802]Joo, venakko kun on keronut miehen iän, tuloista ja omaisuudesta, asuinalueesta niin äkkiäkös verotustiedoista ne tarkistaa...[/QUOTE]

No on aika köyhä elämä jos pitää sherlokkia leikkiä.....

Yhteistyössä