Miehelläni on työkaverina kaunis nuori nainen. He joutuvat työssään olemaan aika paljon kahdestaan työparina ja matkustamaan ympäri maakuntaa. Mies haluaisi tutustua tähän naiseen kunnolla ja haluaisi olla tämän naisen kanssa ystävä, eli olisivat myös tekemisissä työajan ulkopuolella.. Nainen on kuulema mukava ja huumorintajuinen ja he tuntuvat olevan samalla aaltopituudella keskenään. He laittelevat toisilleen viestejä työajan ulkopuolella mutta toistaiseksi eivät ole tavanneet muuten kun töissä. Minä saisin kuulema lukea nämä viestit mitä laittavat toisilleen mutta tähän mennessä en ole niitä lukenut. Miehelläni on aina ollut enemmän naispuoleisia kavereita/ ystäviä ja asia on minusta ihan ok. Koskaan ei ole ollut syytä epäillä miestä mistään ja luotankin häneen täysin. Nyt vaan alkaa tuntumaan siltä että olenkohan kuitenkin liian sinisilmäinen tämän asian suhteen? Kun kaikki tuttavat/ kaverit ovat huolissaan tästä koko hommasta ja minulle on enempi ja vähempi suoraan sanottu että mies pettää minua tai jos ei vielä petä, niin ainakin tulee pettämään.. :/
Itse olen aina ollut sitä mieltä että luotan täysin toiseen siihen asti kunnes luottamukseni petetään, eli en jaksa olla kamalan mustasukkainen. Mies saa mennä vapaasti juhlimaan jos haluaa (yleensä ei halua lähteä mihkään). En ratsaa puhelinta enkä tongi taskuja.
Mitäs mieltä te olette? Asettukaa hetkeksi minun asemaani ja kertokaa miltä teistä tämä tilanne tuntuisi ja miten te toimisitte? Kieltäisittekö ystävyyden? Laittaisitteko ehtoja tälle ystävyydelle? Vai mitä tekisitte?
Itse olen aina ollut sitä mieltä että luotan täysin toiseen siihen asti kunnes luottamukseni petetään, eli en jaksa olla kamalan mustasukkainen. Mies saa mennä vapaasti juhlimaan jos haluaa (yleensä ei halua lähteä mihkään). En ratsaa puhelinta enkä tongi taskuja.
Mitäs mieltä te olette? Asettukaa hetkeksi minun asemaani ja kertokaa miltä teistä tämä tilanne tuntuisi ja miten te toimisitte? Kieltäisittekö ystävyyden? Laittaisitteko ehtoja tälle ystävyydelle? Vai mitä tekisitte?