Alkuperäinen kirjoittaja yksi kysymys:kerroit että miehelläsi on aina ollut naispuoleisia ystäviä. onko miehesi naisystävissä ollut myös niitä vähemmän viehättäviä vai ovatko aina poikkeuksetta kauniita?
Heissä on kauniita ja vähemmän kauniita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yksi kysymys:kerroit että miehelläsi on aina ollut naispuoleisia ystäviä. onko miehesi naisystävissä ollut myös niitä vähemmän viehättäviä vai ovatko aina poikkeuksetta kauniita?
Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:Nainen on kuulema mukava ja huumorintajuinen ja he tuntuvat olevan samalla aaltopituudella keskenään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta erittäin näreissäni olisin, jos mieheni "ylistäisi" tätä työtoveriaan ja kertoisi kuinka haluaisi viettää hänen kanssaan aikaa myös työn ulkopuolella...
Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:Alkuperäinen kirjoittaja yksi kysymys:kerroit että miehelläsi on aina ollut naispuoleisia ystäviä. onko miehesi naisystävissä ollut myös niitä vähemmän viehättäviä vai ovatko aina poikkeuksetta kauniita?
Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:Alkuperäinen kirjoittaja yksi kysymys:kerroit että miehelläsi on aina ollut naispuoleisia ystäviä. onko miehesi naisystävissä ollut myös niitä vähemmän viehättäviä vai ovatko aina poikkeuksetta kauniita?
Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:onko sun ympärillä olevat ihmiset huomioineet itse tän asian vai muodostaneet mielipiteen vain sun kertomusten perusteella?
He tietävät asiasta sen että mieheni ja tämä nainen ovat työkavereita, liikkuvat paljon kaksistaan työnmerkeissä ja tulevat hyvin toimeen keskenään. Muutama kaveri on nähnyt heidät työpäivän aikana. Mies on itse joskus maininnut kavereille että tämä nainen on mukava ja että hänestä saisi varmaan ihan hyvän ystävän.
Jaahas, ja saakos miespuolisille työkavereille tekstata frouvan luvalla, vai pitääkö touhuta perheen kesken?Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:lisään siis vielä ettei myöskään tekstarit sovi.. työasiat kun voi selvitellä siellä töissä, ja sitten kun kotiudutaan niin eletään ihan sitä koti arkee ja touhuillaan perheen ja ystävien kesken, ei tekstailla naispuoleisille työkamuille enään.. jos ei yötä selvii ni jo on kumma....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta erittäin näreissäni olisin, jos mieheni "ylistäisi" tätä työtoveriaan ja kertoisi kuinka haluaisi viettää hänen kanssaan aikaa myös työn ulkopuolella.. mieheni tosin ei missään nimessä edes ehdottaisi tuollaista asiaa... en siis ymmärrä. Eikä kyllä ymmärtäisi moni muukaan ystävistäni, tai saati sitten, että mieheni hyväksyisi jos tilanne olisi tosinpäin.. ja yhteiseloa sellaset 11v. ja 100% luottamus toisiimme, mutta rajansa kaikella..
ja minua ei toki haittaa jos muilla (en tosin tunne ketään, ja ystäväpiirimme on suht laaja)tuollainenkin ystävyys on sallittua, mutta meillä siis ei.
Alkuperäinen kirjoittaja totta turisevat:Joskus, ja monestikin ulkopuolinen näkee asian selvemmin kuin itse - oli kyse mistä tahansa. Ehkä voisit olla hieman huolissasi. Mietin vain, että ei taida kovin yleistä olla sekään että miespuoliset työkaverit viestittelevät työajan ulkopuolella toisilleen kovin usein. Yleensä nais-miestyökaveri tuttavuudet kääntyvät jossain vaiheessa romanssin puolelle. Valitettava tosiasia.
Alkuperäinen kirjoittaja En:Alkuperäinen kirjoittaja totta turisevat:Joskus, ja monestikin ulkopuolinen näkee asian selvemmin kuin itse - oli kyse mistä tahansa. Ehkä voisit olla hieman huolissasi. Mietin vain, että ei taida kovin yleistä olla sekään että miespuoliset työkaverit viestittelevät työajan ulkopuolella toisilleen kovin usein. Yleensä nais-miestyökaveri tuttavuudet kääntyvät jossain vaiheessa romanssin puolelle. Valitettava tosiasia.
En tunne kyllä ainoatakaan miestä joka ei viestittelisi miespuolisten työkavereidensa kanssa vapaa-ajalla. Eikun hetko, tunnen yhden. Yksityisyrittäjä jolla ei oo työkavereita...
Alkuperäinen kirjoittaja Ällikkä:Alkuperäinen kirjoittaja En:Alkuperäinen kirjoittaja totta turisevat:Joskus, ja monestikin ulkopuolinen näkee asian selvemmin kuin itse - oli kyse mistä tahansa. Ehkä voisit olla hieman huolissasi. Mietin vain, että ei taida kovin yleistä olla sekään että miespuoliset työkaverit viestittelevät työajan ulkopuolella toisilleen kovin usein. Yleensä nais-miestyökaveri tuttavuudet kääntyvät jossain vaiheessa romanssin puolelle. Valitettava tosiasia.
En tunne kyllä ainoatakaan miestä joka ei viestittelisi miespuolisten työkavereidensa kanssa vapaa-ajalla. Eikun hetko, tunnen yhden. Yksityisyrittäjä jolla ei oo työkavereita...
No ainakin mun mies on sellainen, ettei tekstaile työajan ulkopuolella työkaveriensa kanssa. Eipä taitais olla mitään asiaa, joten mitä turhia.
Alkuperäinen kirjoittaja Miksi:Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:Alkuperäinen kirjoittaja yksi kysymys:kerroit että miehelläsi on aina ollut naispuoleisia ystäviä. onko miehesi naisystävissä ollut myös niitä vähemmän viehättäviä vai ovatko aina poikkeuksetta kauniita?
No miksi juuri tämä kaunis nainen ahdistaa sinua?
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Kieltäminen olisi naurettavaa, jos se sinua haluaa pettää niin kyllä se sen tekee jossain, vaikka ruokatunnilla.. Eikä ystävyydelle voi mitään ehtoja laittaa, sillä silloinhan sinun mielestäsi tilanteessa olisi jotain sopimatonta ja se on naurettavaa, jos siinä ei mitään sopimatonta ole.. voithan sinäkin tavata naisen, jos hän miehesi ystävä on, siinä missä muitakin miehen kavereita?
Mies on kuitenkin kertonut sinulle asiasta avoimesti, joten ei kuulosta siltä että pettämistä suunnittelisi. Se, että joku nainen on kaunis, ei tarkoita vielä sitä että joku on heti menossa pettämään. Kerta miehelläsi on aina ollut naisia ystävinä, miten tuo tilanne siitä poikkeaa nytkään? Tuon perusteella en olisi missään määrin huolissani.
Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:Alkuperäinen kirjoittaja Miksi:Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:Alkuperäinen kirjoittaja yksi kysymys:kerroit että miehelläsi on aina ollut naispuoleisia ystäviä. onko miehesi naisystävissä ollut myös niitä vähemmän viehättäviä vai ovatko aina poikkeuksetta kauniita?
Ei hän ahdista minua. Pointtini on se että tähän päivään mennessä minulla ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa näitten miehen ystävien kanssa. Koskaan en ole miettinyt että mies voisi pettää minua. Olen siis luottanut mieheeni. Mutta nyt tuntuu että ympäristö on vahvasti sitä mieltä että mieheni pettää/ aikoo pettää minua. Ja nyt sitten aloin miettimään että olenkohan ollut turhan sinisilmäinen näissä asioissa. Pitäisikö minun kuitenkin "tarkkailla" miestäni paremmin? Toisaalta tyhmää edes pohtia tällaisia kun mitään aihetta tähän ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:Alkuperäinen kirjoittaja Miksi:Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:Alkuperäinen kirjoittaja yksi kysymys:kerroit että miehelläsi on aina ollut naispuoleisia ystäviä. onko miehesi naisystävissä ollut myös niitä vähemmän viehättäviä vai ovatko aina poikkeuksetta kauniita?
Ei hän ahdista minua. Pointtini on se että tähän päivään mennessä minulla ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa näitten miehen ystävien kanssa. Koskaan en ole miettinyt että mies voisi pettää minua. Olen siis luottanut mieheeni. Mutta nyt tuntuu että ympäristö on vahvasti sitä mieltä että mieheni pettää/ aikoo pettää minua. Ja nyt sitten aloin miettimään että olenkohan ollut turhan sinisilmäinen näissä asioissa. Pitäisikö minun kuitenkin "tarkkailla" miestäni paremmin? Toisaalta tyhmää edes pohtia tällaisia kun mitään aihetta tähän ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja En:Alkuperäinen kirjoittaja Ällikkä:Alkuperäinen kirjoittaja En:Alkuperäinen kirjoittaja totta turisevat:Joskus, ja monestikin ulkopuolinen näkee asian selvemmin kuin itse - oli kyse mistä tahansa. Ehkä voisit olla hieman huolissasi. Mietin vain, että ei taida kovin yleistä olla sekään että miespuoliset työkaverit viestittelevät työajan ulkopuolella toisilleen kovin usein. Yleensä nais-miestyökaveri tuttavuudet kääntyvät jossain vaiheessa romanssin puolelle. Valitettava tosiasia.
No ainakin mun mies on sellainen, ettei tekstaile työajan ulkopuolella työkaveriensa kanssa. Eipä taitais olla mitään asiaa, joten mitä turhia.
No eipä tuo häntä tunnu vaivaavan.Työkaverit on erikseen ja ystävät sitten taas ihan eri juttu. Ei ongelmaa.
Onpa surku ettei miehelläsi ole yhtään vähänkään läheisempää työkaveria. Lisää nimittäin työviihtyvyyttä tosi paljon, siellä kun joutuu sen 8 tuntia joka päivä viettämään.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta erittäin näreissäni olisin, jos mieheni "ylistäisi" tätä työtoveriaan ja kertoisi kuinka haluaisi viettää hänen kanssaan aikaa myös työn ulkopuolella.. mieheni tosin ei missään nimessä edes ehdottaisi tuollaista asiaa... en siis ymmärrä. Eikä kyllä ymmärtäisi moni muukaan ystävistäni, tai saati sitten, että mieheni hyväksyisi jos tilanne olisi tosinpäin.. ja yhteiseloa sellaset 11v. ja 100% luottamus toisiimme, mutta rajansa kaikella..
ja minua ei toki haittaa jos muilla (en tosin tunne ketään, ja ystäväpiirimme on suht laaja)tuollainenkin ystävyys on sallittua, mutta meillä siis ei.
niih.. kyllä mullaki naama kääntyis väärinpäin jos ukko tulis kehumaan uutta naispuoleista duunikaveria ja haluais alkaa hengailemaan sen kans vapaa-ajallakin..
melkein kaikki mun miespuoliset kaverit on ollu jo kuvioissa ennen miestä
Siis oikeasti et ymmärrä miksi joku haluaa viettää kaverinsa kanssa aikaa, vai onko ihmiset sulle vaan sukupuolielimiä, pimpat saa tutustua vaan mukaviin pimppohin ja pippelit leikkii keskenään?Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:Alkuperäinen kirjoittaja Miksi:Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:Alkuperäinen kirjoittaja yksi kysymys:kerroit että miehelläsi on aina ollut naispuoleisia ystäviä. onko miehesi naisystävissä ollut myös niitä vähemmän viehättäviä vai ovatko aina poikkeuksetta kauniita?
no suotta sitten täältä kyseletluota vaistoosi, ja siihen miten mihesi tunnet.. ja jos mielestäsi on ok. että hän haluaa ystävystyä tämän naisen kanssa ja kenties viettää hänen kanssaan aikaa myös työn ulkopuolella niin ok. Itseltäni ei onnistuisi.. enkä ymmärtäisi miksi mieheni haluaisi viettää aikaa jonkun muun naisen kanssa vapaa aikanaan... kyllä silloin täytyy olla jotain kiinnostusta, syvempääkin sitä toista kohtaan.. tuskin sitä haluaisi viettää aikaa sellaisen kanssa jonka kanssa ei synkkaa... eli voihan ne tunteet roihahtaa hyvinki...
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta erittäin näreissäni olisin, jos mieheni "ylistäisi" tätä työtoveriaan ja kertoisi kuinka haluaisi viettää hänen kanssaan aikaa myös työn ulkopuolella.. mieheni tosin ei missään nimessä edes ehdottaisi tuollaista asiaa... en siis ymmärrä. Eikä kyllä ymmärtäisi moni muukaan ystävistäni, tai saati sitten, että mieheni hyväksyisi jos tilanne olisi tosinpäin.. ja yhteiseloa sellaset 11v. ja 100% luottamus toisiimme, mutta rajansa kaikella..
niih.. kyllä mullaki naama kääntyis väärinpäin jos ukko tulis kehumaan uutta naispuoleista duunikaveria ja haluais alkaa hengailemaan sen kans vapaa-ajallakin..
melkein kaikki mun miespuoliset kaverit on ollu jo kuvioissa ennen miestä
Peesi.... Ei mun mies myöskään tykkäis jos mä alkaisin jonkun Taunon kanssa meidän töistä hengailla ja tekstailla!
Alkuperäinen kirjoittaja En:Alkuperäinen kirjoittaja totta turisevat:Joskus, ja monestikin ulkopuolinen näkee asian selvemmin kuin itse - oli kyse mistä tahansa. Ehkä voisit olla hieman huolissasi. Mietin vain, että ei taida kovin yleistä olla sekään että miespuoliset työkaverit viestittelevät työajan ulkopuolella toisilleen kovin usein. Yleensä nais-miestyökaveri tuttavuudet kääntyvät jossain vaiheessa romanssin puolelle. Valitettava tosiasia.
Alkuperäinen kirjoittaja Onko:Siis oikeasti et ymmärrä miksi joku haluaa viettää kaverinsa kanssa aikaa, vai onko ihmiset sulle vaan sukupuolielimiä, pimpat saa tutustua vaan mukaviin pimppohin ja pippelit leikkii keskenään?Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:Alkuperäinen kirjoittaja Miksi:Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:Alkuperäinen kirjoittaja yksi kysymys:kerroit että miehelläsi on aina ollut naispuoleisia ystäviä. onko miehesi naisystävissä ollut myös niitä vähemmän viehättäviä vai ovatko aina poikkeuksetta kauniita?
no suotta sitten täältä kyseletluota vaistoosi, ja siihen miten mihesi tunnet.. ja jos mielestäsi on ok. että hän haluaa ystävystyä tämän naisen kanssa ja kenties viettää hänen kanssaan aikaa myös työn ulkopuolella niin ok. Itseltäni ei onnistuisi.. enkä ymmärtäisi miksi mieheni haluaisi viettää aikaa jonkun muun naisen kanssa vapaa aikanaan... kyllä silloin täytyy olla jotain kiinnostusta, syvempääkin sitä toista kohtaan.. tuskin sitä haluaisi viettää aikaa sellaisen kanssa jonka kanssa ei synkkaa... eli voihan ne tunteet roihahtaa hyvinki...
Onko sukupuoli sulle tärkeämpi asia kun henkinen puoli?
Ihan uteliaisuudesta, eikö sulle itelläs oo ikinä ollu yhtään ystävää töissä? Siis naispuolista?Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja En:Alkuperäinen kirjoittaja totta turisevat:Joskus, ja monestikin ulkopuolinen näkee asian selvemmin kuin itse - oli kyse mistä tahansa. Ehkä voisit olla hieman huolissasi. Mietin vain, että ei taida kovin yleistä olla sekään että miespuoliset työkaverit viestittelevät työajan ulkopuolella toisilleen kovin usein. Yleensä nais-miestyökaveri tuttavuudet kääntyvät jossain vaiheessa romanssin puolelle. Valitettava tosiasia.
Heh, mun mies on ollu useemmassa työpaikassa meidän yhdessäoloaikana ja ei tasan kenenkään työkaverin kanssa ole tekstaillu tai hengaillu työajan ulkopuolella ellei sattumalta ole törmännyt baarissa. Ystävät on asia ihan erikseen, niin on mullakin.