onko minulla liikaa eläimiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eläinrakas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eläinrakas"

Vieras
minulla on 35 neliön kerros taloyksiössä 2 pientä koiraa, 3 kissaa, 6 marsua, 2 viljakäärmettä, 7 akaattikotiloa, 28 lehtokotiloa, kaloja neljässä akvaariossa, 2 kania, hamsteri, 8 rottaa, 3 kultakalaa kultakalamaljassa, lemmikkisiili ja 4 lemmikkisammakkoa.

Herranjumala. Minusta tuo ei kuulosta ollenkaan hyvältä. Totta nuo eläinten häkit ja hoitotarvikkeetkin vievät ihan valtavan tilan vai missä minihäkeissä ne elävät? Pääsevätkö juoksemaan vapaana (marsut, kanit, rotat) ikinä?

Oonko se vain minä vai onko täällä ollut enemmän huonoja provoja/trolleja viimeaikoina? Kesälomat koululaisilla syynä?

Totuus on tarua ihmeellisempää siitäkin huolimatta, että ap olisikin viettämässä luppoaikaa palstalla keksimällä omasta mielestään hyviä trolleja.

Mies on huoltofirmassa töissä ja on kertonut mitä omituisimmista tapauksista, joissa koko kämppä on kuorrutettu undulaatin kakalla ihan joka paikkaan. Lintuja parveilee asunnossa, koska ne ovat niin kivoja asukkaan mielestä. Siivoimmankin näköiset tyypit saattavat asua eläinläävässä niin, että naapurit valittavat ja kun on pakko mennä katsomaan tulee vastaan Nooan arkin verran elukkaa vastaan. Ap:n juttu on vielä asiallisella linjalla :)

Yhteistyössä