K
Khimaira
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pelkään että "välit menevät". Siis vähän tyhmä tilanne, myönnän sen kyllä.
Siunä olet ammattilainen jos niin voi sanoa muutaman kuukauden kurssin käynnistä koulua? Mutta sun kuuluu puhua asioista, et saa laiminlyödä velvollisuuttasi. Kaikkia alalla näkee en voi jos välit menee?
En oo ammattilainen, mutta pitkä kokemus. Ja tiedän että pitäis sanoa, mutta tiedän myös sen että vanhemmat tod. näk. suuttuvat mulle jos sanon suoraan. En sitäkään tahtois.
Mitä pirua tollaset tekee alalla jos eivät osaa työtään hoitaa?
Sanoinhan että en ole alalla, siis tämä on vähän erilainen tapaus. Ja osaan kyllä työni hoitaa, ainoa vaikeus on tämä vanhempien kanssa kommunikointi, eivät oikein hyväksy ikäviä asioita.. Ja suuttuvat niistä usein mulle. Lasten kanssa kaikki ok.
Ja sitten aina ihmetellään miksi pph.jia ja niitä jotka hoitaa toisten lapsia kotonaan mollataan. Sanot että osaat hoitaa työsi no osa siitä työstä että osaa käsitellä haasteellisia vanhempia ja vanhempia jotka laiminlyö lapsiaan. Ja jos vanhempi ei huolehdi lapsen puhtaudesta se on laiminlyöntiä ja siihen sinun pitää puuttua ja pyydä ihmeessä neuvoja pph-ohjaajalta tilanteeseen.
Syy olla puuttumatta kun välit menee ei ole oikea syy, silloin sinä laimin lyöt omia velvollisuuksia. Ja ongelma ei häviä sillä että sinä peset lasta kotonasi.
Mitä jos hoitasit työtäsi etkä täällä lätkyttäisi paskaa. Soita vaikka sille ohjaajalle ja hoida työsi.
Eihän täällä uskalla näköjään kysyä yhtään mitään kun heti ruvetaan riehumaan.
Voisitko silti vastata mun kysykseeni: millainen hoitosuhde sulla on hoitolapsiisi ?