K
"Kiki"
Vieras
Olen lapsesta asti pelännyt koiria todella paljon. Erityisesti vartiokoiria, joilta olen lapsena saanut muutaman pureman. Nyt äitini aikoo ottaa koiran, vieläpä Rottweilerin vaikka tietää paremmin kuin hyvin pelkoni. Asumme samalla paikkakunnalla ja näemme usein. En minä enää äitini luo uskaltautuisi tuon jälkeen. Olen ärsyyntynyt, mutta kaikki läheiset sanovat, ettei minulle ole oikeutta siihen ja äitini täytyy saada ottaa koira minusta huolimatta kun hän kerran haluaa.
Tuleekohan äitini sitten aina tulemaan minun luokseni koiran otettuaan vai jääkö näkemiset? Jos joku pelkää vaikka hämähäkkejä, niin miltä mahtaisi tuntua kun oma usein tavattava vanhempi ottaisi sellaisen. Hämähäkit ovat vieläpä terraariossa eivätkä vapaana sisällä kuten koirat.
Tuleekohan äitini sitten aina tulemaan minun luokseni koiran otettuaan vai jääkö näkemiset? Jos joku pelkää vaikka hämähäkkejä, niin miltä mahtaisi tuntua kun oma usein tavattava vanhempi ottaisi sellaisen. Hämähäkit ovat vieläpä terraariossa eivätkä vapaana sisällä kuten koirat.