Onko minussa jokin vika kun mieluummin olen ilman seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jopa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jopa"

Vieras
kuin harrastan seksiä kondomin kera... mutta sitten taas mä oon niin kyllästynyt muihin vaihtoehtoihin. Mikään ei tunnu sopivan.. ei kierukat, ei kapseli, ei minipillerit.. pari yhdistelmäpilleri(zoely,qlaira) merkkiäkin kokeilin ja rengasta. ja nyt on mediassa ollu niin paljon haloota niistä e-pillereistä ja vakavista haittavaikutuksista etten tiedä enää uskaltaako edes sekaantua yhdistelmiin enää. mutta ei tää seksielämän olemattomuuskaan kovin hauskaa ole... sterilisaatiota ei 25-vuotias yhden lapsen äiti saa enkä kyllä haluakaan. Ketään muuta samassa tilanteessa ja miten ootte ratkaissu asian?

se tuntuu niin tympeältä. kun on pidemmän aikaa saanut paljaalla niin se kortsu vaan tuntuu ihan hirveältä. ihan ku joku kylmä dildo. ja siinä vaan on jotain niin paljon intiimimpää kun ollaan iho vasten ihoa. lisäks useimmat kumit aiheuttaa ikäviä alapää vaivoja mulle. aluksi epäilin lateksiallergiaksi mutta ei se sitä taida olla. kaikki ne ärsyttää.. jotkut enemmän jotkut vähemmän... pahimmat on magic, rfsu thin(ex suki-suki).

Mikä vika on kierukassa?
Ne sulavat ehkäsykapselit on ihan kauheita, haisee ja sottaa kaikki paikat.

Hormonikierukan kanssa vuosin ku teurastettu sika 10kk tauotta. sain pahan aknen, hiukset lähti yms kivaa.... Kuparikierukka taas aiheutti mulle 3 kohtutulehdusta.. Kolmas tulehdus oli niin paha että lääkärikään ei enää kierukka suosittele. Ties vaikka se viimeisin tulehdus on vaikuttanut hedelmällisyyteen...

Seksi on yliarvostettua. En ole harrastanut sitä moneen vuoteen, mutta en kuvittele että se olis joku "vika".

Vika on niillä jotka pitää seksiä jonain pakollisena aikuisen ihmisen toimintana, jota ilman tulee kuolema tai joku muu katastrofi. Enpä ole huomannut. Ihmettelen miten naiset jaksaa pelata noiden ehkäsyjen kanssa ja asennella kroppaansa mitälie härveleitä, että saisivat jonkun munan jalkojensa väliin. Todella kannattavaa, ellei halua edes raskaaksi.

No et sä niin paljon siitä seksistä pidä jos et ole valmis sietämään pientä kumin palasta sun ja miehen välissä. Ei taida kuitenkaan niin paljon mielihyvää sulle tuottaa..

[QUOTE="vieras";29056296]No et sä niin paljon siitä seksistä pidä jos et ole valmis sietämään pientä kumin palasta sun ja miehen välissä. Ei taida kuitenkaan niin paljon mielihyvää sulle tuottaa..[/QUOTE]

4-vuotta sitten meillä oli ehkäisynä kumi aina. lapsen syntymän jälkeen kuitenkin jotain muuttui ei alapää enää sietänyt kumeja. niinku tuolla mainitsin ne aiheuttaa kamalan ärsytystilan alapäässä siksi siirryin muihim ehkäisy mentelmiin.

Keskeytetty yhdyntä + varmat päivät taitaa sit olla sun ainoo vaihtoehto? Ei kai se niin huonokaan ole, jos kerran periaatteessa lapsia voisi jossain vaiheessa tulla lisääkin.

Yhteistyössä