Onko minussa joku vika? En osaa potea huonoa omaatuntoa, pystyn valehdella ihan mitä tahansa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm..

Vieras
Mä siis pystyn valehtelemaan ihan mitä tahansa, voisin pettää, (olen kyllä sinkku) ja juonia mitä sattuu. Mulla on hirveä itseinho, sillä en pysty elää välillä itseni kanssa. En vaan yksinkertaisesti voi potea huonoa omaatuntoa mistään. Mä en myös pysty kokea juurikaan tunteita. En ole ikinä rakastunut, mua ei itketä kenenkään kuolema yms.

Olenko siis "terapian tarpeessa" ?

Eikö todellakaan mikään hetkauta?
No jos sä vaikka kävisit ryöstämässä naapurin varattoman mummon viimeiset säästöt hänen poissaollessaan pari päivää ja jättäisit lähtiessäsi vaikka hanan auki keittiössä (tulppa tietty kiinni) niin eikö oikeasti tuntuisi missään?

[QUOTE="Vieras";29073085]Hieman ristiriitaa tuossa että sulla hirveä itseinho muttet kuitenkaanpode huonoa omaatuntoa... Joku ei mee ny nappiin[/QUOTE]

täyspeesi

:laugh:

ja ikää ap.lla oli... :D ?

Viimeksi muokattu:
Kyllä mäkin inhoan tunteettomuuttani joissain asioissa.

[QUOTE="huokaus";29073305]Huoh sama tyyppikö täällä tekee näitä tällaisia aloituksia about kerran viikossa...[/QUOTE]

en oo törmännyt ennen mutta toi selostus... plus eräs havainto yhdistettynä erääseen asiaan (anteeksi salaperäisyyteni).

alkoi vaan niin naurattaa meikäläistä. Olen siis emätunteeton, kun nauran vakavaa aloitusta... *huokaaraskaasti*

Yhteistyössä