K
Kolmas korppi harmaana
Vieras
[QUOTE="toivoton";28705150]
Mikä diagnoosi sinulla tarkkaan ottaen on? Riippumatta siitä, syötkö juuri noita lääkkeitä turhaan vai et (todnäk. syöt), niiden lopettamisesta sovitaan aina yhdessä ne määränneen lääkärin kanssa
Johtunee siitä, että olet neuroottinen (anteeksi freudilaisuuteni), siis ahdistunut, mikä kuulunee tautisi kuvaan l. diagnoosiisi. Tärkeintä olisi oppia sietämään ja käsittelemään noita tunnetiloja.
Onko sinulla diagnosoitu maanisia jaksoja? Mistä/koska olet viimeksi saanut "energialatauksen"? Lääke tai sen vaihto tuskin parantaa oloasi, mutta hyvä terapia voisi niin tehdä. Sen voi aloittaa ihan itse kotona tutkiskelemalla rehellisesti sisintään l. mistä ahdistus voisi johtua.
Mulla on mielialalääkitys mm. masennuksen ja ahdistuhäiriön takia. Ei siitä kyllä tunnu olevan apua mutten uskalla lopettaakaan. Masentunut en mielestäni enää ole, välillä ahdistus on lamauttavaa.
Mikä diagnoosi sinulla tarkkaan ottaen on? Riippumatta siitä, syötkö juuri noita lääkkeitä turhaan vai et (todnäk. syöt), niiden lopettamisesta sovitaan aina yhdessä ne määränneen lääkärin kanssa
Ongelmani on se että vaikka olisin nukkunut hyvän yön, en tunne itseäni pirteäksi ja vaikka tuntisinkin, en osaa aloittaa tekemään mitään ja hommat seisoo. En siis saa energialatausta että pystyisin aloittamaan mitään. Tunnen itseni väsyneeksi ja saamattomaksi jatkuvasti.
Johtunee siitä, että olet neuroottinen (anteeksi freudilaisuuteni), siis ahdistunut, mikä kuulunee tautisi kuvaan l. diagnoosiisi. Tärkeintä olisi oppia sietämään ja käsittelemään noita tunnetiloja.
Onko kellään samantapaista kokemusta tai tieto jostain lääkkeestä joka voisi sopia minulle Sertralinin sijaan? Tulen hulluksi kun en saa asioita hoidettua!!!!
Onko sinulla diagnosoitu maanisia jaksoja? Mistä/koska olet viimeksi saanut "energialatauksen"? Lääke tai sen vaihto tuskin parantaa oloasi, mutta hyvä terapia voisi niin tehdä. Sen voi aloittaa ihan itse kotona tutkiskelemalla rehellisesti sisintään l. mistä ahdistus voisi johtua.