Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja jelp:
Alkuperäinen kirjoittaja yrmy-ykä:
Jep! Sairaat kateelliset ämmät yrittävät pilata ex-miestensä elämän. Elämme paskassa korruptoineessa yhteiskunnassa, jossa esim. eduskunnan jäsesistä suuri osa on ottanut lahjuksia. Yrittäjistä 80% kiertää veroja. Sitten ilmiannatte työtätekevän entisen kumppaninne. Eikö kateudellanne ole mitään rajaa? Onneksi poliiseilla on sen verran häpyä, että kertovat usein ilmiannetuille kuka sen teki.
No, vähän kyllä kieltämättä vituttaa, että isä ei elätä lastaan millään tavalla. Päinvastoin MINÄ elätän häntä maksamalla veroja. Lisäksi vieläkin on pari tonnia velkaa, enkä edes uneksi saavani niitäkään rahoja koskaan. Mutta etpä ole ensimmäinen etkä viimeinen arjen sankari joka näitä luusereita puolustaa. Olet varmasti hieno persoona.
mainittakoon että minä maksan edelleen autolainaa jonka otin kun auton ostin, exä ajo juovuksissa paskaksi sen, ja maksan viellä vuosia sitä, eikä tulis mieleenkään käräytellä häntä mistään, kyllä sinä saat rahaa ainakin sen 100e, niin eiköhän sillä kata kuluja lapselle myös! ja eikö se merkkaa sinulle mitn että hän on lapsesi isä? ja että hän näkee lastansa? kaikki isät ei edes halua nähdä.
Jos sinä olet idiootti niin älä hullu muita kehoita samaan!
Lapsen tapaaminen ei poista elareita, ja vain ääliö vertaa noita kahta asiaa.
älä tuu mua idiootiks haukkumaan, sen vaan sanon jotta katkeria naisia liian paljon maailmassa! :headwall:
No on se vähän tyhmää maksaa sitä autoa, jos et ite sitä ole mällännyt ja varsinkin jos isä ei edes sitä lasta näe, eikä siis mitään syytä yrittää vähän mielistellä. Katkera en ole, mutta en myöskään niitä naisia, jotka hiljaisesti hyväksyvät kaiken. Moni asia munkin pitää vaan hyväksyä, mutta ei se sitä tarkoita, että mun pitäisi ajatella että se on oikein!