Onko mua tosiaan huijattu?? (kirppariasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja remu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ostin huutiksesta käyttämättömän vettä pitävän (uusi , laput oli kiinni) 35 ? postikuluineen. ja minusta sekin oli vielä ok hinta. eikös nämä kaupasta ostettaessa ole jotain 40-50?? No oli mitä oli, kun se ostamani oli kuitenkin täysin uusi. Mutta 15 e noin siististä on hyvä löytö.

Munkin omasta mielestä toi puku oli ja on ihan huippukuntonen ja ihmetytti kaverin kauhistelu asiasta, mutta ehkä tosiaan harmitti kun ei omalle tytölle ehtinyt sitä napata. Kuitenkin samoja kirppareita usein kiertelee kun minäkin.

Kateellinen kaveris vaan on, ite tietty maksanu omastaan maltaita=)

Mä näin juuri kirpparil haalarin (reimatec) jossa vaal.punaista ja pinkkiä. Hirveenä sellaista mustaa töhröä pepussa ja polvissa ja hintaa moisella oli 40? ja kyllä näytti menevän kaupaksi. Meil oli samanmoinen haalari tässä hiljattain ja annoin sen ilmatteeksi eteenpäin. En ois ilenny ottaa rahaa vastaan kun ei pesussa lähtenyt kunnolla puhtaaksi vaan jäi sellaista harmaata/mustaa väriä. Piti kuitenkin vettä aivan hyvin se haalari eli pihahaalarina varmasti aivan mainio!

Minä oon ostanu myös 15 eurolla haalarin joka oli mielestäni edullinen ja hyvä kuntoinen, mutta toi sunhan on vielä paremman näkönen ja ihan kuin uusi!!! Hyvä löytö

miten kirpparimyyjä sinua olisi huijannut?? itsehän sinä sait tutkia tavaran ennen ostopäätöstä? vaikka olisit maksanut ylihintaa puvusta niin oma vika jos et ole ajantasalla uusien hinnoista...

Hyvän hinnan maksoit hyvästä puvusta! Ainoa mitä olisin itse näin useamman lapsen äitinä empinyt, on toi hihojen aran vaalea väri, tahtoo tummua käytössä, mutta käytettäväksihän nuo on tarkoitettu!

Alkuperäinen kirjoittaja hölmöä:
miten kirpparimyyjä sinua olisi huijannut?? itsehän sinä sait tutkia tavaran ennen ostopäätöstä? vaikka olisit maksanut ylihintaa puvusta niin oma vika jos et ole ajantasalla uusien hinnoista...

eikös ap tuossa alussa sanonutkin että ystävä piti häntä hölmönä kun noin "kalliin osti" ja ap ite oli tyytyväinen syystäkin pukuun ja ei teinut väittääkkään että häntä olis huijattu :D Tais olla siis vaan ystävän kateus kyseessä

Jep, oma syyhän se olis jos huonon puvun ostais, mutta omasta mielestäni olin ostanut hyvän puvun enkä mitään valittamista löytänyt enkä tuntenut itteäni huijatuksi ennen kun kaveri alkoi manailla että puku on kulahtanut ja minua on huijattu. Kysyinpä vaan ihan muuten vain mitä palstalaiset on mieltä tosta hinnasta :)

Alkuperäinen kirjoittaja nessi:

eikös ap tuossa alussa sanonutkin että ystävä piti häntä hölmönä kun noin "kalliin osti" ja ap ite oli tyytyväinen syystäkin pukuun ja ei teinut väittääkkään että häntä olis huijattu :D Tais olla siis vaan ystävän kateus kyseessä

lue otsikko

ap onneks olkoon hienosta löydästä :) Itellä puvun metsästys meneillään kahdelle 2v pojalle joten riemuni ois rajaton jos tohon hintaan löytyis loistopuvut :) Hyviä ulkoiluilmoja sulle ja pikkulikalle (tyttöhän kyseeessä oli??)

Alkuperäinen kirjoittaja naperotx4:
ap onneks olkoon hienosta löydästä :) Itellä puvun metsästys meneillään kahdelle 2v pojalle joten riemuni ois rajaton jos tohon hintaan löytyis loistopuvut :) Hyviä ulkoiluilmoja sulle ja pikkulikalle (tyttöhän kyseeessä oli??)

Kiitos :) Toivottavasti löydät puvut pojille :) Tyttö tosiaan meillä tota pukua käyttelee :D

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Voisko joku näyttää mulle kulumaa/haalistumaa?

Mä meinaan ostasin ton näkösen puvun kaupasta uutena enkä valittais kunnosta.

Varmaan ne kuluma mussutukset oli ap:n kateellisen kaverin suusta :D Tossa ei näy kuluman kulumaa missään.

Yhteistyössä