N
nalk
Vieras
[QUOTE="vieras";27487747]Tässä on se syy, miksi päiväkodin toiminnasta kannattaa valittaa suorana korkeammalle taholle, ei vain päiväkodin johtajalle. He ovat usein itse päiväkodissa työskennelleitä ja saattavat hyväksyä lasten huonoakin kohtelua. Ylemmässä johtoportaassa on korkeammin koulutettuja ihmisiä, jotka osaavat lain paremmin ja vaativat parempaa kohtelua lapsille. Enkä tarkoita korkeammalla koulutuksella että ovat empaattisempia vaan sitä että tietävät että jos työntekijöiden tekoihin ei puutu niin laillisiakin seurauksia voi olla.[/QUOTE]
Jep. Minä en valittanut työntekijästä mutta puutteellisesta hygieniatasosta vessoissa (ei ollut saippuaa tai jos joskus oli, sitä ei saanut käyttää), valitin suoraan ylemmälle taholle ja sen jälkeen on ollut saippuaa + vessat siivottu useammin.
Jep. Minä en valittanut työntekijästä mutta puutteellisesta hygieniatasosta vessoissa (ei ollut saippuaa tai jos joskus oli, sitä ei saanut käyttää), valitin suoraan ylemmälle taholle ja sen jälkeen on ollut saippuaa + vessat siivottu useammin.