Onko muiden ukot aina kovana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissÄx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MissÄx

Vieras
Ihan mielenkiinnolla haluisin tietää seisooko teidän ukoilla kuinka usein niin sanotusti turhaan, eli vaikka olis rakasteltu tuntia aikasemmin ni taas olis kalu kovana.Ihan sama aamulla illalla kaupassa ravintolassa...missä vaan ukko voi todeta et nyt olis kovana...Mitä vitt..rakastellaan keskimäärin noin 3 kertaa viikossa ja joskus annan käsi tai suuhoitoa lisäks, mutta silti tuntuu et haluis vaan enemmän. En tiedä, ei kai siitä toisaalta valittaa voi, kivahan se on et tietää että ainakin saa...milloin vaan...heh...mut onko muilla samaa "ongelmaa"

Silloin mulla välillä ihan ahdisti, kun tuntu, että jos hipaisenkaan, niin heti on ukko himokkaana köyrimässä. Toisaalta olihan se myös imartelevaa.

Nyt, kun ikää ja yhteisiä vuosia on paljon takana, on ongelma päinvastainen. Johtuu varmaan siitä, että itse olen lihonut ja rupsahtanut tässä vuosien varrella. Itsetunto on syöty pikkuhiljaa (siis mies ei ole KOSKAAN sanonut mitään, etten kelpais tai oisin ruma tms) ja nyt sitten seksikerrat vaan harvenee. En saa miestä enää syttymään. Toki meillä seksiä on, ja se on tosi nautinnollista, mutta teen enää todella, todella harvoin aloitetta. Ihan vaan siksi, että itsetuntoni ei kestä sitä, jos joudun vartin "panemaan parastani", että saan miehen kovaksi.

Surullista, mutta totta. Yritän kovasti laihtua ja saada itseäni kuntoon. Toisaalta toivon, että jos tämä on miehelle kovinkin vastenmielistä, sanoisi asiasta suoraan.

[QUOTE="Vieras";28523633]Silloin mulla välillä ihan ahdisti, kun tuntu, että jos hipaisenkaan, niin heti on ukko himokkaana köyrimässä. Toisaalta olihan se myös imartelevaa.

Nyt, kun ikää ja yhteisiä vuosia on paljon takana, on ongelma päinvastainen. Johtuu varmaan siitä, että itse olen lihonut ja rupsahtanut tässä vuosien varrella. Itsetunto on syöty pikkuhiljaa (siis mies ei ole KOSKAAN sanonut mitään, etten kelpais tai oisin ruma tms) ja nyt sitten seksikerrat vaan harvenee. En saa miestä enää syttymään. Toki meillä seksiä on, ja se on tosi nautinnollista, mutta teen enää todella, todella harvoin aloitetta. Ihan vaan siksi, että itsetuntoni ei kestä sitä, jos joudun vartin "panemaan parastani", että saan miehen kovaksi.

Surullista, mutta totta. Yritän kovasti laihtua ja saada itseäni kuntoon. Toisaalta toivon, että jos tämä on miehelle kovinkin vastenmielistä, sanoisi asiasta suoraan.[/QUOTE]

Ei tullut mieleen että "vika" voi olla miehessä? Vaikea uskoa että johtuu sun ulkonäöstä.

Yhteistyössä