Onko muilla 2.5v lapsilla tällaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Pojalla ollut nyt päiväkodissa ongelmaa että alkaa itkeä jos oman osaston hoitaja häipyy näkyvistä esim. pihalla. Muutamina päivinä joutunut olemaan 17 saakka hoidossa ja oman osaston viimeinen hoitaja lähtenyt 16.30, päiväkotiin on jäänyt vain 1 hoitaja (ollut toisen osaston hoitaja) ja poika itkenyt koko sen 30min ennenkuin ehdittiin hakemaan. Nyt sanoivat tänään että myös tänään päivällä pihalla ollessa oli itkenyt omien hoitajien perään kun eivät olleet silmien näkyvillä. Pyysivät mietä kotona mietitmään mistä voisi johtua. Mutta ei kotona tai muuten mummun hoidossa ole ongelmaa ilmennyt. Mitä tässä itse voisi yrittää miettiä syytä? Eikö se olisi ammattilaisten mietittävä (siis päiväkoin hoitajien)

Roikutaan äitissä,ihan koko ajan ja oon vähän ihmetelly sitä,ei metriä kauemmas musta voi mennä... Välillä raskasta kun ei pysty ees keittämään ilman et joku roikkuu kintuissa ja huutaa:äitin syykylle tai äiti äiti muuten vaan..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Roikutaan äitissä,ihan koko ajan ja oon vähän ihmetelly sitä,ei metriä kauemmas musta voi mennä... Välillä raskasta kun ei pysty ees keittämään ilman et joku roikkuu kintuissa ja huutaa:äitin syykylle tai äiti äiti muuten vaan..

Tuleeko niille joku äiti kausi tuossa iässä vai mikä mättää?

Kyllä meilläki on joku äiti kausi menossa ja ikää just toi 2,5v. Tuntuu ettei roskapussia saa käydä viemässä ilman et huutaa... Tarhaan jää lähes aina itkien, mutta lopettaa onneks melkeen heti ku mä meen näkyvistä pois.

Yhteistyössä