Onko muilla hotmailin käyttäjillä tullut tämmöinen heti kirjauduttua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Pitääkö mun hyväksyä nämä tiedot vai ei? Mikä tämä on???
Eli kun laitoin salasanan niin tuli sivu ja tekstit:

Kiitos että käytät Windows Liveä.
Jatka antamalla seuraavat tiedot. Tiedot ovat pakollisia tämän Windows Live -palvelun käyttämistä varten. Windows Live suojaa yksityisyyttäsi, ja tietojasi käytetään tietosuojalausunnon mukaisesti.
Tarkastele sopimuksia ja hyväksy ne

Jos valitset Hyväksyn, hyväksyt Windows Live -palvelusopimuksen ja tietosuojatiedot.

Alkuperäinen kirjoittaja nysse:
Kirjauduitko uudeksi käyttäjäksi? Muuten en tuollaista tajua, ei minulla ainakaan ole tullut tuollaista tekstiä.

En. vaan ihan samalla tavalla kirjauduin kuin vuosikaupalla olen tehnyt.
Mikä yleensä ottaen on Windows Live?
Mulla ei ole mitään tarvetta mihinkään lisäkäyttöominaisuuksiin. Joten en ole koskaan ladannut mitään uusia ominaisuuksia hotmailiini.

Veikkaan että sinun on pakko ottaa se. Minä jouduin tekemään sen vuoden alussa ja siitä ei ole ollut kuin harmia. Lisäominaisuuksien mainoksia tulee koko ajan ja esim. viimeksi ohjelma pakotti muuttamaan liitetiedostojen linkitystä eli lataamaan jonkun lisäosan. Minusta sekään ei ollut mikään parannus vaan teki hommasta vaikeampaa. En tajunnut aluksi, että jos lähettää valokuvan valokuvana, se lähtee uudessa systeemissä pienempänä tiedostona kuin mitä alkuperäinen kuva on eli vastaanottaja saa hyvin heikkolaatuisen kuvan. Nykyään pitää valita "liitä tiedosto", jos haluaa että vastaanottaja saa selvän kuvan. Harmittaa kun tuli lähetettyä useampiakin valokuvia ennen kuin tajusin tuon:/

Yhteistyössä