F
fhdfhh
Vieras
Tossa tilanteessa mun mielestä lapsi ei voi olla 'etällä' jos hän ei huolehdi lääkityksestä. Kyllä se lapsen terveys on PAKKO hoitaa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Minä en ymmärrä miten ap on saanut tällaisen "ryöpyn" niskaansa.Ei täällä vaadita todistusaineistoa tai toisen osapuolen näkökulmaa muissakaan asioissa... jos ap olisi kirjoittanut että anoppi jätti kerran antamatta lapselle astmalääkkeen niin täällä olisi jo kolme sivua kirjoituksia siitä kuinka sellaiselle anopille ei kukaan lasta enää päästäisi, joka lapsen terveyden vaarantaa.
Onneksi ap:lla näkyy olevan homma hanskassa. Toivotaan että joku taho saa sitä järkeä päähän taottua etävanhemmalle, ettei tarvitse joskus jossain ensiavussa lapsen kanssa herätä todellisuuteen.
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Onneksi tässä on vielä aikaa elokuu-syyskuun vaihteeseen, mutta silti kovasti mietityttää, että päästääkö lapsi reissuun etän kanssa vai ei. Nämä helteet on näyttänyt sen, että lapsi tarvii lääkkeitä ja tuo 1,5 viikon lääkkeettömyys on pahentanut asiaa.
Tuntuu jotensakin julmalta lasta kohtaan jättää reissusta pois, mutta terveys ensisijalla. Miksi, miksi, miksi joku ihminen voi olla noin järjetön omaa lastaan kohtaan? Mistä minä löydän ymmärrystä ja luottamusta etää kohtaan, että hän varmasti, ihan varmasti, huolehtii lapsen astmalääkkeet?
Alkuperäinen kirjoittaja bona fide:Millä etä selitti sen miksi ei ole lasta lääkinnyt? Pitääkö diagnoosia vääränä vai uskooko johonkin luontaistuotteisiin, tms.?
Alkuperäinen kirjoittaja hshgsh:Joo mäkään en ymmärrä miks ap sai kauheet vastaanvänkäykset. Tuo tilanteesi tuntuu todellakin järjettömältä, MIKSI IHMEESSÄ vanhempi ei haluaisi antaa lapselle hänen tarvitsemaansa lääkettä? Eikö hän vain sisäistä sitä, että lapsi tarvitsee lääkkeen, vai pelkääkö että lääkkeen antamisen kanssa tulee ongelmia ( antaa liikaa tms.? ) ? Mutta pakko hänelle on saada taottua perille että lääkettä ei jätetä antamatta, muuten en kyllä minä ainakaan hänen vastuulleen lapsia antaisi.
Alkuperäinen kirjoittaja tao tao:Mikähän siinä on,et tätä ap:tä vastaan on noussu kauhea älämölö
Alkuperäinen kirjoittaja farmaseutti:Jopas kovaa keskustelua...onks ap nyt tää star in heaven? olen täysin samaa mieltä, että astman kanssa ei todellakaan saa pelleillä!