Onko muilla näin,olenko itsekäs..?(kavereista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla on sellainen "kaveri", jota en millään jaksaisi nähdä, mutta hän vaan soittelee ja soittelee, eikä millään tajua, vaikka minä koskaan en soittele hänelle. Tunkee kylään jne. Facebookissakaan ei saa olla rauhassa, sielläkin vainoaa.

Ihme kun ei mene perille, ettei kiinnosta, soittelee aina vaan.
Et sitten ajatellu sanoa "kaverille" että sulla on muita intressejä? ettei sen yhteydenotot kiinnosta?

täällä sama tilanne kun ap, sulla
mä otan aina ystäviini yhteyttä, että mitä tehtäis, sitten ne mielellään tekeekin, mutta en jaksa olla aina se aloittaja ..tulee sellanen olo että eikö ne oikeesti halua tehdä meidän kanssa mitään, vaikkkA AINA VAKUUTTELEEKIN ETTÄ IHANA KUN JAKSAN OTTA YHTEYTTÄ

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Minulla on sellainen "kaveri", jota en millään jaksaisi nähdä, mutta hän vaan soittelee ja soittelee, eikä millään tajua, vaikka minä koskaan en soittele hänelle. Tunkee kylään jne. Facebookissakaan ei saa olla rauhassa, sielläkin vainoaa.

Et sitten ajatellu sanoa "kaverille" että sulla on muita intressejä? ettei sen yhteydenotot kiinnosta?

No en. Uskois jossain vaiheessa tajuavan ilman sanomistaki. Miten sellasen asian muka sanot?

Alkuperäinen kirjoittaja Aiti Englannista:

Miksi ihmisen pitaisi olla ajatustenlukija? Jos toinen haluaa olla ystavasi, niin tosi surullista, etta ajattelet nain.

Minusta siinä ei ole mitään surullista, minusta se on kammottava. Ollaan joskus oltu samalla luokalla koulussa ja siitä asti tämä henkilö on vainonnut minua.

Minusta ystävyyttä kannattaa vaalia molemmin puolisella yhteydenpidolla. Ja ellet halua olla enää toisen ystävä tai tekemisissä, niin on se reilua kertoa suoraan. Lähetä vaikka tekstari!

Yhteistyössä