Onko muilla ollu näin helppoa??? (tutista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taroda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taroda

Aktiivinen jäsen
29.05.2007
1 159
0
36
Olen miettinyt kauan aikaa että pitäis ottaa tutti tuolta meidän nuorimmalta "vauvalta" pois, mutta olen venyttänyt asiaa kun en jaksais sitä huutoo ja tinttailua mikä siitä syntyy. No nyt sitten sunnuntai iltana tutit meni "hukkaan" eikä niitä löytynyt, eilen etsi joka paikan ja komenti muakin etsimään, ei löytynyt ja hoidossakin oli mennyt kiltisti nukkumaan kun oli sanottu että ei niitä ole. Voiko tämä oikeasti olla näin helppo homma vai tuleeko joku taka pakki vielä jossain vaiheessa, kun ei se edes itkeny kun ei niitä löytyny, myhäili vaan :)

meil meni ihan oikeesti tutti viime jouluna hukkaa(ei viekää löytyny)...ja pari kertaa toi poika sitä kysy ja siihe jäi,mut kyl sitä aatto etittii kissoje ja koirie kans!

meillä ei tullut takapakkia :)

otettiin tutit pois ja syyksi sanottiin että vietiin yläkerran vauvalle. kysyi ekana iltana hieman vaatien nukkumaan menessä tuttia ja pikkasen ehkä itkua tirautti, mutta helposti kuitenkin meni nukkuun. tokana iltana kysy sen perään, mutta tyyty heti ensimmäiseen ei-oo-hon ja sit kolmantena vaan totes heti että ei-oo-tuttia-enää :). sen jälkeen ei olla tutista puhuttu

Meilläkin poika keräsi tuttinsa aikoinaan itse ja vei isin kanssa omppupuun alle harakoiden ja oravien lapsille.. Sieltä ne hävisivät ja parina iltana ikkunasta katsoi, josko niitä oravavauvoja tutit suussa näkyisi.. Ei itkua, ei huutoa..

Oli helppoa.
Poika oli n. 2v, kun hävitettiin tutit. Tutti meni rikki ja poika vei sen itse roskiin. Parina kolmena iltana ennen nukahtamista kysyi, missä tutti. Vastasin totuudenmukaisesti, että kaatopaikalla, roska-auto vei. Ei poika sitä kaivannut sen koommin.

Meillä ollut liiankin helppoa. 4 lasta olen tähän maailmaan pyöräyttänyt. Tuttia ei heistä kukaan huolinut. Salaisuus oli sitten vissiin tutin malliset nännit, joista sai kunnon otteen aina halutessa.

Meillä oltu nyt viikon ilman tuttia ja ihan kivasti on mennyt. Kyllä sitä päivittäin kysellään mutta kun sanotaan, että ne meni tutulle Helmi-vauvalle niin tyytyy siihen. Itkuja ei ole ollut.
Äsken päiväunille mennessä kysyi tuttia ja nauroi päälle... =)

Meillä meni kans kummankin lapsen kanssa tosi helposti, ekana päivänä vanhempi kysyi päiväunille mennessä tuttia ja tyytyi siihen kun sanottiin että tutti meni rikki. Nuorempi ei edes kysellyt kun rikkoi itse tuttinsa..

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Juu voi olla, onnea vaan :) Meillä tyttö ihan itse päätti että ei tuttia enää, ikää silloin n. 1v9kk. Ja se päätös piti =)

No näin meilläkin! Olisko ikää ollut 1v8kk, vähän yli. Poika ei ite enää halunnut tuttia syödä, yökkäsi, kun laittoi sen suuhun. Mut meillä kyllä vaikeutu nukkumiset sen myötä, halusi, että nukutetaan sekä päivä- että yöunille |O Kun aiemmin nukahti itsekseen.

Meillä oli tutti käytössä lähinnä autossa ja kun oltiin rattailla liikenteessä. Tutin alkoi huolimaan n. 3,5kuisena. Kotona ja öisin ei juuri tuttia ollu. N. 9kuisena poika ei vaan kerta kaikkiaan enää huolinu tuttia ollenkaan.
Ehkä tutin luovutus oli näin helppoa, kun ei tutti ollu kovin tärkeä aiemminkaan.

Yhteistyössä