I
inhottavaa
Vieras
Joo o, miulle tuli lasku tuossa perjantaina missä ei oltu huomioitu sitä edellisen kuukauden summaa ja luki että olisin käyttänyt sen lyhennysvapaan kuukauden. Ja ei kun soittamaan ellokselle. Noh, siellä vastaa ryssä, yllättävää..aina on vastannut kun sinne olen soittanut. Vähän väliä kuului vain että anteeksi, anteeksi kun sekoili sanoissa, enkä muutenkaan saanut mitäään selvää ja itse jouduin arvailemaan mitä hän selitti, näin täällä Suomessa!! No kuitenkin, hän käski postissa laittamaan sen tiliotteen että olen maksanut sitä pois. No minähän otin ja kirjotin vielä siihen lapun alareunaan asian miten tämä oli. Saas ny nähä mitä lappui sielt tulee. ottaa niin aivoon tuollainen toiminta. No, mutta samposta maksoin niin olisikohan sitten sampon vika jos heillä ei mitään näy, en tiedä. Tais mennä se 20e kankkulankaivoon. Aikaisemmin on ollut ongelmia niissä tilatuissa tavaroissa, on tullut väärää kokoa ja väärän laista tavaraa. Enään en tilaa sieltä puljusta mitään. Ja kun luulin että olsiin nyt saanut sen lopun 20e maksettua kun enempää ei ole jälellä ni paskat, sieltä tuli vieläkin 48e lasku kaikkine lisineen että jesh. No mutta katsellaan mitä sieltä tulee takasin, onko asia selvinnyt.