Onko muilla ollut ongelmia tänään (Sampon) Visa Electronin kanssa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pusse"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pusse"

Vieras
Oltiin äsken kaupassa ja sydän jätti pari lyöntiä väliin kun se sirukorttisysteemi ilmoitti, kaks kertaa, että maksu hylätty. Tilillä on yli tonni, joten kyllä ne meidän vajaan satasen ostokset ois sieltä pitänyt kyetä maksamaan.
Täti yritti sitten vielä höylätä korttia, mutta sama ilmoitus. Luojan kiitos että sattui olemaan tarpeeks käteistä lompakossa.

Kävin sitten Sampon automaatilla kokeilemassa korttia. Yritin ensin katsoa saldoa, kone mietti hetken ja sanoi sitten että ei yhteyttä. Kokeilin seuraavaksi katsoa tilitapahtumia, kone mietti taas ja sanoi että ei yhteyttä kortinmyöntäjään, kokeile myöhemmin uudestaan.

Onko tää ongelma nyt vaan mulla vaan myös muilla Sampon electroneilla? Koska kassatädille ei ainakaan ollut osunut tän päivän aikana samanlaista tapausta, sen verran paheksuen katsoi mua, niin kuin oisin joku persaukinen ja kortin toimimattomuus ois mun vika...

Sampon sivuillakaan ei mainittu mitään asiasta...

et ole ainoa jolle noin tänään käynyt=(

Ok, lohduttavaa... Toivottavasti tää toimimattomuus ei kestä kauan, oon muilla kuin nettiostoksilla ihan tuon kortin varassa jos pankki ei oo auki...

Hitto, kun oon aina hehkuttanut että mulla ei ikinä ole ongelmia electronin kanssa ja nyt sit ku niitä tulee niin ovatkin mahdollisimman ongelmallisia juttuja....

[QUOTE="mökö";22297502]Eikös se ole yks iso ongelma koko Sampo-pankki?[/QUOTE]

Kyllä mieskin (Nordean uskollinen asiakas) tokas, kun automaatilta raivoissani palasin että "Noh, sellanen se Sampo-pankki on..."

Sillon kun Sampon verkkopankki uudistu aikoinaan ja kaikki oli yhtä helvettiä sen kanssa niin yritin vaan uskoa että kyllä se siitä... Ja nykyään toimii jo ihan kivasti =)

Ap hei, jos sä olet se, keneksi luulen, saanko tulla tässä joskus hakemaan sen takkini? :) Sille voisi olla käyttöä keväällä, kun mikään muu ei taas mahdu ympärille. ;)

Jos taas olet joku muu tuolla nikillä, pidä ihan vapaasti hulluna vaan :)

[QUOTE="jojo";22297540]Ap hei, jos sä olet se, keneksi luulen, saanko tulla tässä joskus hakemaan sen takkini? :) Sille voisi olla käyttöä keväällä, kun mikään muu ei taas mahdu ympärille. ;)

Jos taas olet joku muu tuolla nikillä, pidä ihan vapaasti hulluna vaan :)[/QUOTE]

Heiiiii, olen juuri se, mistä tunnistit? Mun hillitystä, mutta käsinkosketeltavasta raivosta? =)

Kuule, ajattelen jatkuvasti kun sen takin nään että sä palellut kun mä oon niin laiska toimittamaan sitä... Mutta ehkäpä joku kaunis päivä tuut käymään, niin näät että mä en tällä hetkelläkään mahdu enää mihinkään vaatteisiini ;)

[QUOTE="Jenny";22297766]Sampo taipuu erisnimenä Sampon. Kalevalan sampo taipuu sammon.[/QUOTE]

Ja Sampo-pankki taipuu Sammon. Nimi tulee juuri tuosta Kalevalan sammosta.

[QUOTE="jojo";22297788]Sä tunnistit mut silloin siitä kuvaketjusta tuolla nikillä ;) Tosin oli toi sun omakin arvaus aika mainio. Ollaan sit tuplana pyöreet, ainakin varmaan jonkin aikaa.

:D[/QUOTE]

Oijee, mahtavaa! Koskas sä lakkaat olemasta hyvällä syyllä pyöreä?=) Mulla se siirtyy omalle vastuulle tossa helmikuun alussa...

Alkuperäiseen aiheeseen: mun Osuuspankin Electron jätti mut pulaan paperikaupassa tällä viikolla. Oli onneksi äiti mukana, ja maksoi munkin ostokset. Viisi minuuttia myöhemmin automaatti antoi minulle kiltisti rahaa ja kaupassakin kortti toimi.

Viime vuoden jouluruuhkassa Mannilla korttini päätti väittää kassalla, ettei tilillä ole katetta, se se vasta lystiä oli. Ja ei kun taas automaatille kipin kapin ja ostamaan tavarat käteisellä. Mur!

[QUOTE="jojo";22297836]Toukokuun puoliväliin pitäisi mennä. Ollaan oltu ihan hipihiljaa taas koko jutusta, ihmetelkööt mammat sitten, kun alan kunnolla lihoa. :)[/QUOTE]

Ok, oon ihan hipihiljaa sitten minäkin :) Omaa palleroani yritin kans piilotella mahdollisimman pitkään, mutta töissä alkoivat ihmiset sipistä ja supista ja heitellä arvauksia ilmaan, enkä ollut edes äitille kertonut vielä asiasta niin ihan kiva kun jotkut meni suoraa äitiltä kysymään ja se joutu vaan vastaamaan että ei mulle ainakaan ole sellasta kerrottu :D

Itseasiassa meidän äiti oli tässä hetki sitten nähnyt sen teidän toisen mamman ja hänelle kuulemma kertonut =) Sanoin että samasenväliä vaikka kuuluttaa koko kylälle kun oon kuin jumppapallon nielassut... Yhdelle työkaverille yritin kyllä kovasti kysyttäessä sanoa että "Eiii ku mä oon vaan läski." Ei tainnut mennä läpi :)

[QUOTE="jojo";22297865]Alkuperäiseen aiheeseen: mun Osuuspankin Electron jätti mut pulaan paperikaupassa tällä viikolla. Oli onneksi äiti mukana, ja maksoi munkin ostokset. Viisi minuuttia myöhemmin automaatti antoi minulle kiltisti rahaa ja kaupassakin kortti toimi.

Viime vuoden jouluruuhkassa Mannilla korttini päätti väittää kassalla, ettei tilillä ole katetta, se se vasta lystiä oli. Ja ei kun taas automaatille kipin kapin ja ostamaan tavarat käteisellä. Mur![/QUOTE]

Sehän mua tässä järkyttikin eniten että edes automaatílla ei homma toiminut! Kyllä tunsi pieni ihminen itsensä avuttomaks tekniikan edessä... Kai se on mummojen kanssa ruvettava aina tilipäivänä jonottamaan pankissa ja nostettava kaikki paperirahana...

Mua olis jotenkin lohduttanut, jos kortti ei olisi toiminut automaatillakaan. Sitten olisi voinut ajatella, että jossakin sattui olemaan jotakin oikeaa vikaa. Mutta nyt mä saan hiota taas joka kerran kun maksan, ennen kuin opin mahdollisesti luottamaan kortinryökäleeseeni uudelleen.

Yhteistyössä