Onko muilla tällaista taantumista nukkumaan menossa?!

LilliMenninkäinen

Aktiivinen jäsen
27.01.2006
1 326
0
36
Poika nyt 2v3kk ja olen hänet opettanut vauvasta saakka nukahtamaan yksin...mutta nyt on joku ihme taantuminen tullut. Muutamana iltana ollut todella vaikeaa saada poikaa ylipäätään pysymään sängyssään saatika nukahtamaan. Isi on jo toisena iltana makaamassa sängyssä,että poika nukahtaisi rauhallisesti :o Tämä on todella rasittava tilanne,koska nukkumaanmenosta on noussut jo pienoinen painajainen :kieh: Kun mainitsenkin pojalle illalla,että pian nukkumaan niin alkaa tinttaamaan ja huutamaan "ei ei"! Mitä ihmettä pitäisi tehdä? Kun en halua poikaa enää totuttaa nukutusrumbaankaan kun ei ole tähän mennessäkään sitä tarvinnut! Sanokaa pliiiiis,että tää on vain joku ohimenevä vaihe :whistle: :/

Kylläpä kuulosti tutulta! Meillä myös poika oppi nukahtamaan ja nukkumaan itsekseen, kunnes n. 1 ½ kk sitten kaikki muuttui. Ennen siis riitti pään silitykset ja hyvänyön toivotukset, ovi kiinni ja sinne jäi poika kiltisti omaan sänkyyn ja huoneeseen. Eipä enää... nyt meillä homma toimii siten, että poika edelleen omaan sänkyyn, mutta minä makaan niin pitkään samassa huoneessa omalla sängylläni kunnes poju nukahtaa. En juttele tms. olen vain "läsnä". Muuten hirvee huuto ja poika ei yksinkertasesti pysy sängyssä. En tiedä miten ohimenevä tää vaihe on, mutta onneks meillä nukahdetaan n. 15 minuutissa ja sit äiti pääsee hipsimään telkkarin tuijotukseen :D

Meilläkin tullut nukkumaan menosta painajaista.. Viel vähä aikaa sitten tyttö meni ihan mielissään omaan sänkyyn. Nyt 2-vuotias. Tulee hirvee huuto ja välillä huutaa ihan hysteerisenä ja peloissaan. Ite mietin et voisko tuo jotenkin liittyä ikään jos vaikka on alkanut näkee painajaisia. Eilenkin illalla nukahti syliin. Ei edes auttanut että olin vieressä sängyssä..

Yhteistyössä