onko muilla tällasta?

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
rupesin tässä miettimään vanhoja "kavereita".. jotenkin kummasti ovat kaikkonneet tässä ajan saatossa ne niinsanotut parhaat ystävät.. joskus ircissä näkyy tuttuja kasvoja, jotka oottavat vauvaa, tai ihan vain kertovat olemassa olostaan, niin silloin aina tulee mieleen, että muistaakohan tuokaan että "joskus sillon" oltiin kuin paita ja peppu.. :/ :( nykyään kun itsellä ei ole ketään kaveria, niin ihan suru tulee puseroon, kun kuulee/näkee niitä vanhoja lapsuuden ystäviä, joilla alkaa oleen lapset ajankohtasia, tai muutenvain näkee/kuulee heijän kuulumisia. :( tuntuu vaan niin kurjalta kun ei itellä ole sillä tavalla kavereita enää.. ircissä näillä vanhoilla "kavereilla" on aina joku ystävä samassa kuvassa, tms.. :( * tiedän, olen säälittävä :ashamed:

Ota rohkeasti yhteyttä vanhoihin ystäviin. Harva sitä pahakseen pistää :)
Kyllähän elämä kuljettaa, mutta yhteiset jutut saattavat löytyä uudelleen. Mulla on ainakin käynyt niinkin.

Ollaa sitte yhdessä säälittäviä..
Mulla vähän saman suuntasia mietteitä, ainut vaan mä en kuuluu irciin enkä juurikaan käy siellä, mutta vanhat hyvät ystävät on lapsettomia sekä (itsellä 2 lasta) niin ura- ja parisuhdekeskeisiä ettei muuta heidän elämäänsä mahdu. Satunnainen tekstari silloin tällöin vaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Ollaa sitte yhdessä säälittäviä..
Mulla vähän saman suuntasia mietteitä, ainut vaan mä en kuuluu irciin enkä juurikaan käy siellä, mutta vanhat hyvät ystävät on lapsettomia sekä (itsellä 2 lasta) niin ura- ja parisuhdekeskeisiä ettei muuta heidän elämäänsä mahdu. Satunnainen tekstari silloin tällöin vaan..

Sama sama...Ja perheelliset eivät ehdi nähdä.

Jostain kumman syystä ne perheettömät "ystävät" ovat kadonneet aikaa sitten. Mutta onneksi elämä on tuonut uusia tuttavuuksia tullessaan. Jostain kumman syystä uudet ystävät ovat lähellä sydäntäni heti alussa sillä samankaltaisia ollaan. Ja niinhän se on että samankaltaisuus vetää puoleensa.

Mutta totta on sekin että nyt kun on oma perhe minulla ja ystävilläni niin ei jää paljoa aikaa nähdä. Mutta sitten kun näemme niin on sitäkin mukavanpaa.

Yhteistyössä