Onko muilla tämmöinen "parisuhde", että luottamus on ihan nolla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Mulla tekis niin mieli mennä tänään katsomaan popedaa, kun se esiintyy täällä.
Mutta jos mä kysyisin luvan siihen nyt päivällä, tulisi tappelu lasten nähen ja lopulta ukko ehkä saattaisi suostua mut ei puhuisi koko päivänä mtn ja sit mä luovuttasin, tai sitten se lähtis itse lätkimään ja jättäis mut jolloin en pääsis kuitenkaan.
Sit jos sanon illalla et lähden, siitä tulee edelleen tappelu, jolloin ukko lähtee itse meneen ja mä jään edelleen kotiin lasten kanssa.
Juu, no en siis mene. Ja jokatapauksessa tiedän et mies jossain vaiheessa sanoo sinne menevänsä ja se on mulle ok.

Mutta, miltähän tuntus semmonen parisuhde et vois vaikka kerran parissa kuussa käydä ihan vaan ilmoittamalla toiselle ulkona vaik syömässä tai jtn bändiä kattomassa... Vois olla outoa.

Noh, jatkan kotihommia.

Mä en ymmärrä miten toiset voivat olla tollasessa suhteessa :ashamed:

Tottakai molempien pitää joskus päästä johonkin, eikä siitä tarvii kenenkään vetää palkoa nenään. Ja sit vielä riidan päätteeksi toinen katsoo oikeudekseen ottaa ja lähteä, vaikkei ollu sellaista suunnitellutkaan :o

Kuulostaa hyvin erikoiselta. En suostuisi koskaan tuollaiseen. Molemmat voidaan ilmoittaa vaikka tunnin varoitusajalla (jos tietää, ettei toisella ole mitään) että nyt lähden ulos. Tietenkin toinen pitää ottaa huomioon, mutta kyllä jokaisen aikuisen PITÄÄ saada mennä minne haluaa.

Ekana osui silmään luvan pyytäminen. Mies siis voi mennä jos alkaa ketuttamaan ja sinä jäät kiltisti lasten kanssa, mutta jos jonnekin haluaisit itse mennä, siihen tarvitaan lupa ja lopputuloksena kuitenkin mies menee? Voi elämän kevät.

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Mutta, miltähän tuntus semmonen parisuhde et vois vaikka kerran parissa kuussa käydä ihan vaan ilmoittamalla toiselle ulkona vaik syömässä tai jtn bändiä kattomassa... Vois olla outoa.

Ihan normaalilta tällainen parisuhde tuntuu. Meillä mennään viikottain vuoronperään ihan vain ilmoittamalla viihteelle, harrastuksiin, kavereille tai ihan mihin vain, minne haluaa.

En ymmärrä, miksi joku alistuu elämään vankina omassa kodissaa sairaalloisen mustasukkaisen miehensä määräysvallan alaisena. Heivasin aikoinani sellaisen poikaystäväehdokkaan alta aikayksikön.

Tosi järrkyä tälläinen "parisuhde", itse en suostuisi tuohon missään nimessä.

Kyllä meilläkin "luvan" joutu pyytämään koska jos kumpikin vaan lähtisi omiin menoihin mielensä mukaan niin mitens lasten kävisi? Mutta jos minä haluaisin nähdä jonkun bändin tai mennä viihteelle, niin mies kyllä jäisi lasten kanssa kotiin ilman mökötyksiä tai huutoja. Eikä lähtisi suuttuneena kävelemään ja menisi oman päänsä mukaan... hoh hoijaa!

Mitäs sä tuollaisella "miehellä", paremmin pärjäisit varmaan ilmankin?

Ei meilläkään kyllä mitään lupia kysellä puolin eikä toisin. Toki ilmoitetaan, jos johonkin ollaan menossa. Ihme äijä sulla, en jaksaisi tollasta kauheen pitkään tsiigata. Haluaa käyttää vain valtaa.

Yhteistyössä